Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan du anbefale en restaurant/et utested i Tønsberg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-07, 23:21   #3
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du anbefale en restaurant/et utested i Tønsberg?

Jeg kan fraråde et par, men det er vel ikke helt det du er ute etter. Synes jeg bare har vært på ganske dårlige spisesteder i Tønsberg. Ute-ute har jeg ikke vært i Tønsberg på mange år, så jeg vet ikke hva som er bra og dårlig. Om du ikke får noen gode svar her, kan jeg høre med broren min som har full oversikt.

Eller, forresten, det er en ok tapasbar nede ved brygga ihvertfall. Husker ikke hva den heter da.

Liten hjelp i meg, sorry.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:20.