Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

21. mars i Oslo - hva skal jeg finne på?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-19, 22:15   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: 21. mars i Oslo - hva skal jeg finne på?

Jeg skulle inn å tipse deg om Beethovens 3. med Filharmonien Ser du vurderer den, og konserter pleier sjelden å vare lengre enn til kl 21 - 21.15 inkludert pause. Symfoni no. 3 varer drøye 50 min og så er det Gubaidulinas Offertorium som varer ca 35 min. 15min pause. Beethovens symfonier er etter min mening veldig god grunn til å finne veien til konsertsalen - veldig lidenskapelig musikk Vi har gledet oss i flere måneder Gubaidulina er spennende og en av vår tids store komponister.

Ser også at det er to ledige seter i orkester på Hedda Gabler hvis du heller ønsker det. Den varer i 2 timer og 10 min, så du rekker toget fint.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:05.