Sv: Sydentur med småbarn - lønner det seg å velge "all inclusive"?
For de fleste av oss blir det vel uansett begrenset med oppdagelser som gjøres med små barn, særlig med 2 under 2 år... Vi har vært på Sunving Resort i vår. Det var ikke All Inclusive, men vi spiste likevel alt inne på området. Jeg vet lite om hvordan utvalget og priser og slikt er på All Inclusive, men jeg kan iallfall uansett anbefale Sunving Resort hvis dere ønsker en avslappende tur, men uten de store eksotiske oppdagelsene. Det var masse barn der. Vi hadde "Happy Baby" opplegg, og jeg ville absolutt valgt noe slikt med to så små hvis jeg virkelig var klar for avslapning.
Ift All Inclusive vet jeg ikke om det også inkluderer frokost etc? Isåfall ville jeg heller valgt et sted man hadde egen leilighet og kunne lage noe mat der hvis man ville. Der vi var kunne man det, og vi spiste middag ute og resten hjemme. Veldig greit at man ikke må ut til alle måltider med små barn, samtidig greit med kort vei til spisesteder og slikt hvis man først vil gå ut. Konklusjonen min er at jeg heller ville valgt et anlegg som har alle fasiliteter, men at man kan lage mat i leiligheten også.
Jeg har reist masse og oppdaget og loffet rundt før, mulig jeg er blitt litt usprek, men for oss er det ikke tiden for det nå iallfall. Det blir nok type Sunving Resort en annen gang også.
|