Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Do/bad på hotell

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-19, 23:42   #11
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Do/bad på hotell

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg reiser mye på tur, når jeg bestiller selv sjekker jeg selvfølgelig rom og fasiliteter, men veldig ofte er det byråer som bestiller, de sjekker tydeligvis ikke dette veldig nøye, heldigvis slipper jeg å dele rom med noen på forretningsreise.

En annen ting, dette er litt avsporing, håper det er ok. Men for en tid tilbake lå jeg på et hotell en bit utenfor Oslo sentrum, men med god kollektivtransport ned til sentrum. Men vi var tilreisende med biler, av arbeidshensyn. Det som fascinerte meg her var antall sykkelparkeringer i hotellgarasjen vs bilparkeringer. Jeg har pr dd tilgode å sykle til hotellovernatting med kofferten i kurven, da sykler jeg heller hjem på kvelden for å sove i egen seng. Dette er et utrolig bra konferansehotell, spennende å følge med på om Oslo blir en sykkelhovedstad.

Om det var ved Aker på Fornebu, så er det veldig mange arbeidsplasser i samme bygg. :verdikjede:

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.