|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Epikur
|
![]() Sv: Når ens utdanning går en til hodet ...Apan; de aller fleste ikke-historikere slår meg i TP på historie. Og jeg skuffer stadig på årstallsfronten. Men jeg kan si noe om bakgrunnen for at ting skjedde, kanskje eller si noe om hvordan ting ble etterpå. Kanskje.
![]() |
#2 |
I mål
|
![]() Sv: Når ens utdanning går en til hodet ...
Ja, jeg vet det. Det var bare en illustrasjon av at akkurat hvor dyktig man har vært på skolen / i en utdanning ikke nødvendigvis sier noe om hvor mye man har å bidra med i ulike settinger. Gubben gjorde det hverken bra på skolen eller har studert, men han er interessert i det, og i enkelte tilfeller det vel så viktig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Epikur
|
![]() Sv: Når ens utdanning går en til hodet ...
Jepp. Akkurat.
![]() |
#5 |
Epikur
|
![]() Sv: Når ens utdanning går en til hodet ...Apan, det er helt riktig det du sier. NTH/NTNU er en merkevare i seg selv. Det er også derfor det funker å ha hatt verv på det eller det studenthuset eller i den eller den organisasjonen. Fordi folk VET hva som kreves av å lede uken på NHH, Uka i Trondheim, Samfunnet, Driv, Kvarteret, Hulen, Chateau Neuf, you name it. For ikke å snakke om vennskap, nettverk og referanser.