![]() |
#702 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6At jeg kan få ungene til å le seg fillete av helt banal humor.
#704 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Noen av frøene jeg sådde ute før frosten kom har spirt.
#705 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Påskeferie.
#707 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6At datteren min ble innkallt på intervju til sommerjobb på et spahotell etter at vi traff hotellsjefen på hotellet i solveggen på ei turistforeningshytte på søndag.
#708 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Koser meg med sushi i solen
#709 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Nydelig vær, påskemarsipan, ny grill og glade barn.
#710 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Jeg ble så utrolig glad av været som møtte meg da jeg sto opp. Vi fikk raskt klistersmurt skia og lagt ut på tur til et område jeg aldri har vært i på vinterstid. Ikke bare det, men hele området var vindstille helt til hjemoverturen, det skjer ikke ofte i et dalføre som dette. Tur-retur er det bare 7 kilometer så jeg blei slett ikke utslitt heller. |
![]() |
![]() |
#711 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6At det var relativt mye folk på Sats. Det tar jeg som et tegn på at folk kanskje begynner å få et mer avslappet forhold til finvær og ikke legger press på seg selv og andre at man MÅ være ute absolutt hele tiden når solen skinner.
#712 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6
Riktignok hverdag i går, men alle plasser tatt både på spinning og styrke.
#713 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6I dag er jeg glad for en fin dag sammen med storfamilien - ti unger (søsken/søskenbarn/tremenninger) lekte fint sammen, nesten uten å krangle, og vi voksne fikk skravla litt. Før det fikk jeg et par timer ute i hagen, og da vi kom hjem tilbød mannen seg å legge ungene, sjøl om det var min tur. Det ga meg enda et par timer til å rydde på plass stæsj etter årets store drivhusvask. Har hengt opp lyslenker, grønnsåpeskurt et bord og fått masse frisk luft. Det var godt, for den siste måneden har jeg bare hatt tid til jobb og knapt nok sett sola.
![]() |
#714 |
can-jur
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Tre friske, fine kalver født på like mange dager
![]() |
#715 |
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6At jeg ikke har hodepine lenger etter et døgn med smerter. Falt på slalom uten hjelm og slo hodet i går... Hadde sååååå vondt etterpå... |
![]() |
![]() |
#716 |
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#717 |
Medlem siden: Mar 2008
Du må bruke hjelm!
#718 |
koko
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Jeg valgte å ikke stå opp før 12. Etter det har jeg vært ute i hagen så godt som hele dagen. Har lest en midt på treet bra nok, godt å få den unna om ikke annet.
#719 |
Erfaren
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Første tur i svømmehallen som trebarnsfamilie. Var sammen med broren min og snart toåringen hans. Barna storkoste seg i vannet. Lillebror på tre måneder syntes det også var ålreit. Jeg fiksa også å ha med meg en baby, en 3,5 åring og en 8 åring i garderoben - klapper meg selv på skuldra. Barna skal ha for at de var veldig flinke også. |
![]() |
![]() |
#720 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Endelig en joggetur som gikk lett og ledig. Og en fyr ga meg tommel opp da jeg slepte meg opp en lang og tung bakke. Og så har mamma kommet på besøk fra Trøndelag og hun, jeg og begge gutta mine hadde superkoselig middag på uterestaurant i Oslo.
Emneord |
glad glede |
|
|