|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva vil jeg ha på gulvet i annekset?
Ja, jeg synes også det ser så flott ut. Og ser for meg at det kan gjøre noe veldig fint med rommet som helhet.
Jeg må rose deg for god smak
![]() |
![]() |
#2 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva vil jeg ha på gulvet i annekset?Vi har det belegget i gangen vår. Vi valgte å bruke lim selv om det ikke trengs, så kan ikke uttale meg om hvordan det er uten da. Det var uansett veldig lett å legge, det er godt å gå på, enkelt å holde rent (og skitt synes ikke så godt på det heller, praktisk for oss i et rom hvor fem mennesker tråkker inn med skitne sko) og jeg synes det ser veldig fint ut også. Det gjør mye med et ellers enkelt og nøytralt rom.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva vil jeg ha på gulvet i annekset?
Nei, det er såpass tungt at det legger seg helt flatt. Vet ikke om akkurat det mønsteret som du viser fåes med tekstilunderside, men jeg er ikke enig med de som sier vinyl føles kaldt. Vi har det på soverommene, og det føles mykt og lunt å gå på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva vil jeg ha på gulvet i annekset?Ser bra ut med slitestyrken, Izzi! Og enig i at gulvkulde ikke er noe man trenger å ta høyde for. Det er jo minimalt hvor mye folk skal tråkke rundt på det gulvet uansett. Og blir det et problem er jo tøfler og et lite teppe rimeligere enn gulvvarme.
Bare for å kommentere dette: Husk at det er temmelig stor forskjell på hvor gulvkaldt det kan bli i et anneks, vs et soverom inne i et hus, kanskje også i andre etasje.
![]() |
|
|