Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Elsykkel til attenåring

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-19, 20:19   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elsykkel til attenåring

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Rekkevidde er viktig. Hvor lsngt pleier hun å sykle?
Kan hun evt lade der hun er?
Liker hun å sitte og sykle eller mer fremoverlendt. Skal hun ha med seg mye?

Jeg vil anbefale el-sykkelgruppa på facebook.

Takk!

Hun sykler dessverre for sjelden nå, men aktuelle distanser er noen få km én vei. Hvis det er mulig hadde jeg ønsket at hun klarte den ene turen på ca 10-12 km én vei også. Det er ikke lademuligheter der hun er, tror jeg.

Hun sitter og sykler. Hun skal ha med seg en stor sekk, men det klarer hun fint på vanlig sykkel også. Men det er litt utstyr som skal medbringes.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-19, 23:54   #2
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Takk!

Hun sykler dessverre for sjelden nå, men aktuelle distanser er noen få km én vei. Hvis det er mulig hadde jeg ønsket at hun klarte den ene turen på ca 10-12 km én vei også. Det er ikke lademuligheter der hun er, tror jeg.

Hun sitter og sykler. Hun skal ha med seg en stor sekk, men det klarer hun fint på vanlig sykkel også. Men det er litt utstyr som skal medbringes.

Grunnen til jeg lurte var om handlwkurv kunne være aktuelt.
Størrelsen på syklisten har også mye å si.
Jeg begynte som el-syklist på en cannondale med bosch motor. Kunne lett sykle 30 km full speed på sommeren, 60 km, da måtte jeg justere ned hjelpenivået, men kom meg hjem tross bratte motbakker. Sykkelen ble stjålet. Skriver mer om de andre i morgen. på pc.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-19, 00:18   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun er 180 cm og normalt slank, hvis det betyr noe. Handlekurv er jeg usikker på om hun trenger. Må undersøke det. Kanskje det kan være nyttig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-19, 00:24   #4
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hun er 180 cm og normalt slank, hvis det betyr noe. Handlekurv er jeg usikker på om hun trenger. Må undersøke det. Kanskje det kan være nyttig.

Jeg er 185 cm, og sykler greit på damemodeen, men liker best unisexen på lengre turer. Anbefaler sykkelveske bakpå foran kurv, de rommer mer og er litt mer anonyme.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:04.