Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Allerede 6. mai og ikke en bunadsrelatert tråd?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-19, 13:10   #141
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.394
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Allerede 6. mai og ikke en bunadsrelatert tråd?

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Vi har funnet utav hvilken rekkefølge vi skal kle bunadene på oss. Rekkefølgen som fungerer uten at stressnivået blir høyt.

God planlegging er halve jobben!

Jentene får på seg selv nå, og trenger bare hjelp til søljene, og kanskje å knyte forkleet bak, og guttungen har ikke bunad for tiden. Men yngstejenta vil trolig ha lyst på hjelp til å ordne håret. Eldste har i all sin levetid vært allergisk mot alt som heter hjelp av noe slag, noe som alltid har ført til frustrasjon på 17.mai, da hun var yngre, fordi hun der ikke kunne unngå det. Men nå er vi heldigvis nede på kun sølje, og hun klarer å ta seg sammen og bare være litt irritert når jeg hjelper henne med dem (det er vel uansett lite lurt å krangle med en person som står med en lang nål rettet mot halsen din ). Men denne selvstendigheten gjør at jeg nå har tid til å ordne meg selv. Da ungene var mindre gjorde jeg meg selv i stand etter at ungene var ferdige, og mannen hadde tatt med seg dem og gått, også kom jeg litt etterpå.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-05-19, 13:13   #142
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Allerede 6. mai og ikke en bunadsrelatert tråd?

Mini kler seg selv, men jeg kler meg alltid sist for jeg må hjelpe de 2 andre bunadskledde i familien og det orker jeg ikke med bunad og søljer på, så her er det jeg som kommer rasende ut av døra sist. I år, 1. gang på mange år, skal vi til Oslo, grytidlig for å se HMK Garden, så her må ting henge klart så jeg bare kan hoppe i stakken.

Heldigvis levert årets siste 17. mai bunad, så etter helgen skal jeg ta våre egne. De som kommer nå med fortvilet blikk og "bare skal sy om litt" møter en "kald" skulder. "Sy om litt" = 4-5 timer.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-19, 13:19   #143
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.491
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Allerede 6. mai og ikke en bunadsrelatert tråd?

Hos oss fungerer: Mannen kler seg selv, langsmed oss andre, og er nok først ferdig. Storebror og mellomsøster (-08 og -11), deretter minstemor (-15), og de andre får beskjed om å holde øye med at hun ikke gjør noe dumt, mens mannen hjelper meg.

Det blir nok bare 4 i bunad pr tilfelle da, mannen har låst bort sin i morgen når vi skal i konf og går derfor i dress, og eldstemann planlegger å gå i uniform i stedet for bunad på 17. mai. Ungene har ikke egentlig bunad heller da, de har festdrakter.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-19, 13:22   #144
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.394
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Allerede 6. mai og ikke en bunadsrelatert tråd?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Mini kler seg selv, men jeg kler meg alltid sist for jeg må hjelpe de 2 andre bunadskledde i familien og det orker jeg ikke med bunad og søljer på, så her er det jeg som kommer rasende ut av døra sist. I år, 1. gang på mange år, skal vi til Oslo, grytidlig for å se HMK Garden, så her må ting henge klart så jeg bare kan hoppe i stakken.

Heldigvis levert årets siste 17. mai bunad, så etter helgen skal jeg ta våre egne. De som kommer nå med fortvilet blikk og "bare skal sy om litt" møter en "kald" skulder. "Sy om litt" = 4-5 timer.

Du får svare som de på renseriet hvor jeg ett år leverte skjorta mi rett før 17.mai. Eller det vil si jeg antok at det ikke var kapasitet, men ville bare spørre. Dama som ekspederte sukket oppgitt og himlet med øynene, og sa "Ja. Vel. Da. Men det blir den aller siste altså!". Som om det var jeg som hadde kommet med alle de andre skjortene også.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-05-19, 13:59   #145
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Allerede 6. mai og ikke en bunadsrelatert tråd?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Du får svare som de på renseriet hvor jeg ett år leverte skjorta mi rett før 17.mai. Eller det vil si jeg antok at det ikke var kapasitet, men ville bare spørre. Dama som ekspederte sukket oppgitt og himlet med øynene, og sa "Ja. Vel. Da. Men det blir den aller siste altså!". Som om det var jeg som hadde kommet med alle de andre skjortene også.

Her blir det ikke noe sukking og Ja.Vel.Da! Eller det er jo konfirmanter etter 17. mai, men til 17. mai er jeg ferdig. (veldig bestemt punktum) Jeg har vevd meg et nytt bunadssjal som jeg skal knyte opp. Det ble så fint!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-19, 14:21   #146
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Allerede 6. mai og ikke en bunadsrelatert tråd?

Jeg har tilgang til en Bergensbunad, men den må syes massivt inn og det tør jeg ikke. Så nå prøver jeg å sy meg festdrakt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-19, 14:23   #147
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.951
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Allerede 6. mai og ikke en bunadsrelatert tråd?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har tilgang til en Bergensbunad, men den må syes massivt inn og det tør jeg ikke. Så nå prøver jeg å sy meg festdrakt.

Du velger alltid minste motstands vei, du Maverick. Eller ikke. Jeg skulle ønske at jeg kunne Arve bittelitt pågangsmot av deg.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-05-19, 14:29   #148
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.394
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Allerede 6. mai og ikke en bunadsrelatert tråd?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har tilgang til en Bergensbunad, men den må syes massivt inn og det tør jeg ikke. Så nå prøver jeg å sy meg festdrakt.

Fløyel har kapasitet etter 17.mai.

Blir så imponert av folk som bare gjør sånt. Syr seg festdrakt uka før 17.mai ... Vil gjerne se bilde av ferdig produkt, hvis du vil vise!

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-05-19, 14:53   #149
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Allerede 6. mai og ikke en bunadsrelatert tråd?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har tilgang til en Bergensbunad, men den må syes massivt inn og det tør jeg ikke. Så nå prøver jeg å sy meg festdrakt.

Jeg er helt overbevist om at du klarer det. Sprett opp der det er sømmer i dag og ikke klipp i noe stoff.
Men festdrakt er også lekkert. Vi må få se resultatet!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-19, 20:31   #150
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Allerede 6. mai og ikke en bunadsrelatert tråd?

Nå har jeg nettopp hatt en opphetet diskusjon med overlocken min, så vi får nå se hva det blir til. Men har sydd sammen bærestykket, (MED innerstoff, for de som har fått med seg den diskusjonen på Facebook... ), og funderer på hvordan jeg skal plassere pønten.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-19, 22:17   #151
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Allerede 6. mai og ikke en bunadsrelatert tråd?

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Vi har funnet utav hvilken rekkefølge vi skal kle bunadene på oss. Rekkefølgen som fungerer uten at stressnivået blir høyt.
Minstemor, Lillesøs,meg og til slutt mannen.

Høyt stressnivå hver eneste 17. mai her. Godt mamma bor borti gaten og kan hjelpe. Jeg har ingen mulighet til å klare det alene. Burde finnes enklere bunad?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-19, 08:22   #152
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.533
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Allerede 6. mai og ikke en bunadsrelatert tråd?

Vi fant ut at vi også må kle på oss i bestemt rekkefølge. Først tar jeg på meg strømpebukse, understakk og skjorte, og hjelper mannen med bukse, strømper og strømpebånd. Så tar jeg på stakken og forklet før jeg hjelper sønnen med sine klær og gir formaninger om å sitte helt stille etterpå. Hjelper mannen på med vest og mansjettknapper, før han hjelper meg med snørelivet (som er det verste med bunaden min, tar nesten 30 minutter å snøre). Til sist fester vi søljer, tar på sko og løper ut døra minst ti minutter for seint.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-19, 08:48   #153
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Allerede 6. mai og ikke en bunadsrelatert tråd?

Hos oss kler jeg på meg først, og så hjelper jeg jentene. Jeg prøvde motsett noen år, men det endte med at jeg var svett før påkledning og stresset underveis. Mannen pleier svinse rundt i bokser og hjelpe der det trengs før han tar på seg dress.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-19, 11:42   #154
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.424
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Allerede 6. mai og ikke en bunadsrelatert tråd?

Vi skulle ha frokost et år. Jeg skulle lage til mat først og så kle meg i bunaden og fikse håret etc. siste halvtimen. Plutselig ringte det på døren og de første gjestene kom. Hadde trodd det var en halvtime før. Jeg åpnet i trusen og en t-skjorte. I det minste var maten ferdig og vi har ledd mye av det i ettertid.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-19, 12:20   #155
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Allerede 6. mai og ikke en bunadsrelatert tråd?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg har veldig lyst på jubileumsdrakten til Oslo, Den kan da ikke være så himla vanskelig å sy. #måinnomheimenpåstudietur

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Det er plenty umulig å få kjøpt stoffet den er laget av. Det irriterer meg. Moren min nødet pent om å få kjøpe litt stoff da hun kjøpte ny skjorte fordi hun må tilpasse det ene ermet til å passe til lymfødemarmen sin. Men hun fikk ikke kjøpe 10 cm med stoff, engang. Så hun klippet av bolen.

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Hva!!?? Selger de ikke materialpakker? Da kan det være, sterk motstander av monopolist virksomhet.

I dette tilfellet handler det nok om at bunaden og stoffene er designet av Eva Lie, og er fremdeles beskyttet av designloven. Jeg er helt for å bevare håndverkstradisjoner, samtidig så syns jeg også det er viktig at designere kan få beskyttet arbeidet sitt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-19, 13:35   #156
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Allerede 6. mai og ikke en bunadsrelatert tråd?

Jeg kler meg til sist, men min bunad er ikke noe særlig stress å ta på egentlig. Litt jobb er det vel med å feste alle søljer og sånt men det gjelder vel alle. Har romeriksbunad.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-19, 23:49   #157
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.491
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Allerede 6. mai og ikke en bunadsrelatert tråd?

Testet i dag, den kommer på uten store problemer, med hjelp av litt holdinn.

Men den sitter ikke i livet sånn den skal, så noe i overkroppen min trekker mer enn bunaden er lagt opp til så den skal justeres til neste år. Forkleet og stakken skal være fra livet. Ikke fra 3 cm lenger oppe.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-19, 14:57   #158
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Allerede 6. mai og ikke en bunadsrelatert tråd?

Jeg har strøket skjorten min. OG det er bare 12. mai. Noe liknende har aldri skjedd før.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-19, 02:16   #159
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Allerede 6. mai og ikke en bunadsrelatert tråd?

Feeeeerdig!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg FCEC6EFC-93BC-4041-BA4B-DED76413ADA3.jpg (9,1 KB, 123 visninger)
Filtype: jpg F0752FD1-0D6B-4764-BB11-C89AEEAAA50D.jpg (10,8 KB, 115 visninger)
Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-19, 03:54   #160
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Allerede 6. mai og ikke en bunadsrelatert tråd?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Feeeeerdig!

Wow! Jeg er stum av beundring. Så lekker.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no