|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
lissom sjarmør
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har glassplate mellom kjøkkenbenk og overskap?Jeg hadde trådglass tidligere, og syntes det var drittøft. Helt til plata sprakk... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Noen som har glassplate mellom kjøkkenbenk og overskap?Jeg må dessverre signere denne, vi hadde også trådglass en periode. Likte det veldig godt, men sprakk over ovnen..Vi valgte trådglass i første omgang fordi veggen er "myk" og kan ikke holde fliser i ro. Nå er jo disse stålplatene kommet, og er like lekre som trådglass synes jeg. Men renholdet er litt mer prakkat....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Køntri-star
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har glassplate mellom kjøkkenbenk og overskap?jeg vil se bilde!!!
![]() |
#4 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Noen som har glassplate mellom kjøkkenbenk og overskap?Mine foreldres var altså montert på fire knagger/spikre med store hull i hvert hjørne, så det var ikke noe spenn i den i det hele tatt?
![]() |
![]() |
#5 |
er her
|
![]() Sv: Noen som har glassplate mellom kjøkkenbenk og overskap?Har sett det på noen oppussingsprogram, det ser svært lekkert ut !
![]() |
|
|