Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem er dette forumet for?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-06, 10:08   #10
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg bare lurer, hvis ikke røde prikker er til for å uttrykke at man har en annen mening, hva er de røde prikkene til da? Jeg bruker dem nemlig på innlegg der jeg ikke er enig med det som står der. Det er kun en rød prikk, ikke noe mer.

Jeg er enig med deg i en ting. Det er kun en rød prikk. Og får man en rød prikk er det ikke noe å sutre og gråte for.
Men jeg vil aldri bruke en rød prikk for å uttrykke at jeg er uenig med noen. I mine øyne er røde prikker noe man kan bruke hvis et innlegg er usaklig eller ufint eller diskriminerende eller rasistisk eller noe sånt. Jeg har aldri brukt det da heller riktignok, synes som regel det er mer fair å si fra i selve tråden.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
klassiker, paul anka

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:23.