Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Trenger jeg en slow cooker?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-19, 10:14   #1
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger jeg en slow cooker?

Jeg har. Det er lettvint-ish. Jeg bruker min mest til supper. Ofte er det sånn "brun kjøttet før du legger det inn" og sånt fjas som jeg ikke gidder/orker om morgenen. :b-menneske: Men ellers er den bra. Veldig god til tomatsaus og sånt. Brukes lite i helgene, mer på ukedager egentlig. Det er jo deilig å komme hjem til ferdig middag. Ikke lag blomkålsuppe i den. Aldri har huset stinket mer. Sikkert ikke fisk heller.

Jeg tipper min er en eldre versjon av denne: https://bakerenogkokken.no/kjokkenma...brd-s1%2F10784

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-19, 10:22   #2
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger jeg en slow cooker?

Jeg liker min, men bruker den ikke så veldig ofte. Det den har blitt brukt til er mest gryteretter, pulled pork, supper og grøt. Jeg syns vel det er endel slow cooker oppskrifter som ikke nødvendigvis er sånn at det blir bedre enn hvordan man tradisjonelt lager det, i en del tilfeller heller omvendt. Og i en del tilfeller må man uansett steke kjøttet før man har det oppi. Men ting som blir bedre av å få bruke tid og la smaker utvikle seg kan bli veldig bra.

Jeg lurer på å bytte min ut med en sånn kombinert slow cooker og trykkoker i stedet. https://www.amazon.co.uk/Instant-Pot...gateway&sr=8-3

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:07.