|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tid for flybytte Gardermoen
Men som Neket sier må man fortsatt gå i luken om man reiser med barn, og den køen går ikke nødvendigvis særlig fort - vi sto temmelig lenge sist vi kom fra UK. Og etter det må man gjennom sikkerhetskontroll på nytt, så jeg hadde ikke tatt sjansen på 1t5min, kjenner jeg.
![]() |
#23 |
Glad
|
![]() Sv: Tid for flybytte GardermoenHm, spørs om jeg får ringe kundeservice og høre hva de sier. Alternativet er jo to timer, og dermed en time senere hjem på kvelden. Prisen er antagelig den samme.
![]() |
#24 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tid for flybytte GardermoenHvis det står mellom 1 eller 2 timer, så ville jeg valgt 2 timer. Da trenger dere ikke tenke på å stresse gjennom flyplassen og dere er sikret at dere kommer dere hjem denne kvelden. Rekker dere det ikke med 1 times mellomlanding, så er det jo ingen garanti for at det er plass på siste fly den kvelden
![]() |
#25 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Tid for flybytte GardermoenJeg brukte 45 min fra jeg sendte «landet» til mannen til jeg satt i bilen i dag. Det inkluderte 10 min på taxfree. Null kø i passkontrollen, men himla mye trasking.
![]() |
|
|