|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Kaffe | Te |?? | |||
Kaffe! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
85 | 62,50% |
Te! |
24 | 17,65% |
Annet.... Spesifisert i tråden |
22 | 16,18% |
Broccolismoothie |
5 | 3,68% |
Deltakere: 136. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kaffe | Te?Jeg drikker kaffe, på jobb. En når jeg kommer, en etter lunsj, og av og til en ekstra innimellom der.
![]() |
#43 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Kaffe | Te?Jeg drikker ikke kaffe, men er veldig glad i te. På grunn av velutviklet latskap går det stort sett i posete, i det siste har det vært jordbærte som har vært favoritten. På kvelden blir det ofte peppermyntete.
![]() |
#44 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kaffe | Te?Jeg starter alltid dagen med å lage meg iskaffe. Kruttsterk espresso med en sukett tømmes over 5 isbiter, og så fylles glasset med ekstra lettmelk. Hver eneste morgen!
![]() |
![]() |
#45 |
intro
|
![]() Sv: Kaffe | Te?Jeg drikker vanligvis vann om morgenen, til middag og kvelds og gjennom arbeidsdagen. Klokka 14.00 på jobb tar jeg en kopp Earl Grey-te med sukker og to ruter kokesjokolade.
![]() |
![]() |
#47 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kaffe | Te?Lager en kopp med Earl grey, med melk og litt sukker, som drikkes i bilen. Ellers går det i vann, light brus og te med suketter , men om morgenen må det være litt sukker oppi. Aldri kaffi, da blir jeg en apekatt som henger i gardinene, så det fungerer ikke, foretrekker å være et dovendyr |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kaffe | Te?Jeg drikker en kaffelatte (Nespresso + laktosefri lettmelk) inntil frokosten på morran. Noen ettermiddager hender det jeg lager meg en kaffelatte til, men ikke så ofte.
![]() |
#50 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kaffe | Te?Jeg lengter etter appelsinjuice. Et stort glass med isbiter.
![]() |
![]() |
#51 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kaffe | Te?Kaffe, aller helst mørkeste type espresso. Hjemme drikker jeg kaffe fra Bialetti-kanne, og da med helt finmalt, så mørk som mulig kaffe. Jeg drikker kanskje 2-3 kopper pr. dag, men spesielt på jobb blir kaffen gjerne kald før jeg rekker å få den i meg.
![]() |
#52 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Kaffe | Te?Mengder av kaffe, jeg greier jo aldri å legge meg når jeg skal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Kaffe | Te?Jeg er glad i kaffe og gleder meg alltid til å drikke kaffe. Jeg drikker 3-4 kopper til dagen og kunne fint tatt flere, men det bør jeg ikke. Har begynt å filtrere espressoen rett i koppen for å minimere kolesterolet, men det er ikke alltid jeg gidder. På jobb er det traktekaffe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kaffe | Te?Hyacinth: Bestill cortado - det er som en cappucino, bare mindre melk (tror jeg).
![]() |
#55 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Kaffe | Te?Jeg drikker mest te, fortrinnsvis sort, innimellom grønn eller hvit. Liker ikke såkalte 'infusions', som rett og slett ikke er te. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Kaffe | Te?
Nja. Det er en del melk, og så er den veldig liten. Jeg vil i tilfelle ha tre eller fire cortado... |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Kaffe | Te?
Enig med deg Hyacinth. Cortado er jo mye penger for ingenting.
![]() |
#58 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Kaffe | Te?Cortado er min favoritt i kaffebaren, med H-melk. I Italia drikker jeg cappuccino til frokost, det er 50/50, jeg takker nei til melkeskum og kanelblandingen på toppen.
![]() |
#60 |
søt
![]() Sv: Kaffe | Te?Jeg drikker svart kaffe - det er nydelig. Jeg drikker ca 4-5 kopper per dag. Det har ingen innvirkning på magens oppførsel eller søvn for meg.
![]() |
|
|