|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Valget 2019
Jeg tror ikke trafikken til sentrum av Osl vil øke selv om veien blir bedre - det er jo ikke bilvennlige i sentrum i det hele tatt, og det gjøres jo mange lure ting for å hindre at folk kjører til og i sentrum. Men hos meg går all trafikken forbi - den som skal videre nordover eller sørover på østsiden av byen og på vestsiden av byen. Det er bedre for bomiljøet vårt hvis trafikken flyter bedre. Det er ikke god samfunnsøkonomi at varertransporten bruker eviglang tid i kø gjennom Oslo. Det er ikke bra for kollektivtrafikken som går på vei, heller.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Men jeg lurer fremdeles på hvorfor du tror den vil flyte bedre, og hvorfor du tror den ikke vil øke, når, som sagt, veldig mye (all?) forskning viser at du tar feil. Hva baserer du det på?
![]() |
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
Poenget mitt er at det aller meste av trafikken forbi hos meg, IKKE skal til sentrum.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 14-07-19 kl 22:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|