|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Sommerturbukse?Jeg sniker litt i tråden din. Knerten og jeg har fått oss en ny hobby, turorientering, og den turbukse jeg har fra Stormberg er ikke helt optimal. Jeg vil ha noe som er ganske vannavvisende, men som allikevel puster. Og jeg også vil ha bukse fremfor tights.
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Sommerturbukse?
Ja, det er jo det.
Jeg kan altså anbefale Norrøna Svalbard, men den er mer en høstferiebukse eller vinterbukse når det er stillongs under enn sommerbukse. Den er i solftshell, veldig lett, puster og er vanntett nok. I tillegg er den elastisk, og den har god stramming i livet slik at den sitter bra.
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
Men jeg tror jeg ser etter noe av det samme som deg, for den buksa jeg har nå er altfor varm i 20 grader. Jeg vil ha noe som er tynt, vannavvisende og som puster.
![]() |
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
Det nærmeste vi har kommet på vår LANGE jakt, er Holterfjellet fra Stormberg. Men har ikke funnet den i riktig størrelse + farge, dessverre.
![]() |
#5 |
This is normal!
|
![]() Sv: Sommerturbukse?Jeg kan anbefale High Coast Trail Trousers fra Fjällreven. Superlett, tynn og med stretch:
![]() |
![]() |
#6 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruker den jeg kjøpte av deg nesten hele året. Men nå er den for varm, så jeg har en lettere modell fra Bergans som heter Holte, som fungerer fint.
![]() |
|
|