Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sommerturbukse?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-19, 10:51   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerturbukse?

Jeg sniker litt i tråden din. Knerten og jeg har fått oss en ny hobby, turorientering, og den turbukse jeg har fra Stormberg er ikke helt optimal. Jeg vil ha noe som er ganske vannavvisende, men som allikevel puster. Og jeg også vil ha bukse fremfor tights.

Gammel 05-08-19, 11:21   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Mulig det blir fare for regn igjen da, så da holder vel Norrøna.

Ja, det er jo det.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg sniker litt i tråden din. Knerten og jeg har fått oss en ny hobby, turorientering, og den turbukse jeg har fra Stormberg er ikke helt optimal. Jeg vil ha noe som er ganske vannavvisende, men som allikevel puster. Og jeg også vil ha bukse fremfor tights.

Jeg kan altså anbefale Norrøna Svalbard, men den er mer en høstferiebukse eller vinterbukse når det er stillongs under enn sommerbukse. Den er i solftshell, veldig lett, puster og er vanntett nok. I tillegg er den elastisk, og den har god stramming i livet slik at den sitter bra.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 14:25   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg kan altså anbefale Norrøna Svalbard, men den er mer en høstferiebukse eller vinterbukse når det er stillongs under enn sommerbukse. Den er i solftshell, veldig lett, puster og er vanntett nok. I tillegg er den elastisk, og den har god stramming i livet slik at den sitter bra.

Men jeg tror jeg ser etter noe av det samme som deg, for den buksa jeg har nå er altfor varm i 20 grader. Jeg vil ha noe som er tynt, vannavvisende og som puster.

Og turorientering altså.

Gammel 06-08-19, 12:54   #4
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Men jeg tror jeg ser etter noe av det samme som deg, for den buksa jeg har nå er altfor varm i 20 grader. Jeg vil ha noe som er tynt, vannavvisende og som puster.

Og turorientering altså.

Det nærmeste vi har kommet på vår LANGE jakt, er Holterfjellet fra Stormberg. Men har ikke funnet den i riktig størrelse + farge, dessverre.

Gammel 06-08-19, 13:48   #5
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan anbefale High Coast Trail Trousers fra Fjällreven. Superlett, tynn og med stretch:
https://www.fjallraven.no/fjallraven...=7323450516475

Bukser med avtagbare bein er jeg dypt skeptisk til. Eldste av barna har det, og hun må ha på gnagsårteip på lårene pga. gnissing. Da er det bedre med en superlett bukse + turskjørt eller -shorts i sekken.

Gammel 05-08-19, 18:56   #6
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, det er jo det.

Jeg bruker den jeg kjøpte av deg nesten hele året. Men nå er den for varm, så jeg har en lettere modell fra Bergans som heter Holte, som fungerer fint.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:06.