|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvor kan jeg gi bort leker?
På asylmottak er det barn i forskjellig aldre, og sikkert noen som syns Barbie er toppers.
Når du sier det, så har ikke jeg det heller. Kanskje det er vanskelig å sterilisere håret?
|
|
|
#22 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvor kan jeg gi bort leker?Sånn bortsett fra leker, så er det supert å donere klær. Jeg ga flere bæreposer av Iben's avlagte til barneklinikken. Hennes klær ble fulle i blod og det var ikke passelige klær å låne. Noen kommer jo i hyrten og styrten langveisfra og har gjerne ikke fått med seg klær og det passer ikke alltid å bare gå ut og kjøpe.
|
|
|
#23 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kanskje. Har i grunn veldig liten tro på at de steriliserer alt. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Absolut ateist
|
Vi fikk bare inn steriliserbare leker på rommet. De som er smittefarlige ligger jo på isolat.
|
|
|
#25 |
|
Nå også i farger
Kanskje fordi vi lå på en infeksjonsfri avdeling? Altså, en avdeling som var fri for smittsomme sykdommer? |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Helt konge
|
Flott. Takk skal du ha. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Leser
|
Sv: Hvor kan jeg gi bort leker?Tenkte bare å oppdatere.
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Hvor kan jeg gi bort leker?Oi, dette var en god idé før julen kommer. Erfaringsvis fyller det seg bra opp i lekekassene da, med tre små. Vi planlegger desssuten en ominnredning av barnerommene i helga, da kan vi jo også gå gjennom lekene og se hva som ikke blir brukt lenger. Snapper til meg tips her. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Hvor kan jeg gi bort leker?Fretex eller barnehager, barnehjem/Sykehus. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Den kan frysast i djupfrysar. Det knekker mesteparten av basseluskane
|
|
|
#32 |
|
Leser
|
Ser for meg fryserne på sykehuset. Fylt av blodposer og barbie.
|
|
|
#33 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hvor kan jeg gi bort leker?..sikker veeeldig kaldt der dei oppbevarar egg, sædceller og befrukta egg og sånt...
|
|
|
#34 |
|
Protonterapeut
|
Det var lurt. Jeg hadde tenkt å høre med krisesenteret om de ville ha noe klær og stæsj.
|
|
|
#35 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor kan jeg gi bort leker?Dytter litt på denne jeg, siden det var telefonnummer og sånt der. |
|
|
|
#36 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor kan jeg gi bort leker?Har levert masse til både krisesenter, Fretex og byens asylmottak, og jeg kjenner at jeg føler mest for å gi til asylmottaket/krisesenteret. De har ingen ting, og svært lite midler til moro-ting. Snart samle sammen en haug med tøy til asylmottaket nå. De blir glade for både barne- og voksentøy, samt leker, sportsutstyr etc. |
|
|
|
#37 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hvor kan jeg gi bort leker?Supert, har også endel leker å kvitte oss med etter hvert.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#39 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor kan jeg gi bort leker?Vi har igjen tatt turen til Sandmoen asylmottak med enda et par sykler og datautstyr samt noe til. De setter stor pris på det. Vi hadde også endel vinterklær og ski men de har ingen lagringskapasitet. Skal en levere så må en komme dit mellom kl 8.00 og 15.30 og det er jo et hinder for de som jobber. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bør man ringe og gjøre en avtale før man kommer, eller er det iorden å komme mellom 8 og 15.30 uten nærmere avtale? |
|
|
|
![]() |
|
|