|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hva trenger man for noen hjelp i løpet av en middag/fest?Vi skal ha dobbelbursdagsfeiring med over 30 gjester om to uker og vi har kommet frem til at gjestene skal få oppdrag i løpet av kvelden så at vi kan kose oss litt også. Hver ting blir det minst 2 personer som skal samarbeide om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Klar
|
![]() Sv: Hva trenger man for noen hjelp i løpet av en middag/fest?Jeg syns ideen er god, men lurer på om det likevel kan bli mye "mas" på dere for å forklare hvor ting er og hvordan det skal gjøres? Jeg tror jeg ville leid hjelp til å håndtere oppvask og rydding, og heller satt gjestene til de morsomme oppgavene. Blande drinker er feks en oppgave jeg hadde syntes var supergøy den første timen, og deretter mest pes, så der går det an å ha rullering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Hva trenger man for noen hjelp i løpet av en middag/fest?Dette er på vår hytte så de mer kompliserte tingene får de som har overnattet ofte og som finner frem. I tillegg er det flere som kommer allerede på fredagen (langveisreisende) så de kan få instruksjoner i forveien. Ettersom vi er den eneste i vennegjengen som har sommerhytte i nærheten av Oslo så er vi ofte hos oss på sommeren og da er folk vant med å bidra så at vi ikke står for alt helg etter helg så det er relativt mange som finner frem i skuffer og skap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Hva trenger man for noen hjelp i løpet av en middag/fest?
Noe som kan bli morsomt er om en har ansvar for musikkvalget, og om en annen prøver å få spilt så mye for eksempel Justin Bieber som mulig i løpet av kvelden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva trenger man for noen hjelp i løpet av en middag/fest?Rydde vekk bokser/flasker utover kvelden.
![]() |
#7 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hva trenger man for noen hjelp i løpet av en middag/fest?Jeg hadde lignende på min 30 årsdag. En kamerat fikk i oppgave å passe på en annen som kunne være litt hissig. Det fikk vi bruk for. En ordnet musikk, noen hjalp til med mat, andre med drikke.
![]() |
#8 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva trenger man for noen hjelp i løpet av en middag/fest?Hadde et arrangement en gang hvor vi delte i lag, og hvert lag fikk ansvar for forrett, middag og dessert, en borddekkingsgruppe og en underholdningsgruppe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
I endring
|
![]() Sv: Hva trenger man for noen hjelp i løpet av en middag/fest?Vi har hatt julebord i den frivillige organisasjonen vi er medlemmer av og der har disse oppgavene stått på en lapp som lå under tallerken. Noen fikk ryddeoppdrag og andre fikk den andre typen oppdrag du nevner. Vellykket hos oss iallefall.
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Hva trenger man for noen hjelp i løpet av en middag/fest?
"Gjestene" får de enklere oppgavene. Svogere og svigerinner får i oppdrag å fylle og tømme oppvaskmaskinen. Resten får vi i verste fall ta dagen etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|