|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Forslag til minitur med ungene på Østlandet denne uka?Jeg har lyst til å ta en liten tur med ungene denne uka, med en overnatting, men hvor? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forslag til minitur med ungene på Østlandet denne uka?Langedrag, med overnatting på Pers Hotell (med badeland) i Gol?
![]() |
#3 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Forslag til minitur med ungene på Østlandet denne uka?Spahotell i Strømstad?
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Forslag til minitur med ungene på Østlandet denne uka?Radisson Blu-hotellet i Trysil. Der er det bowling, stort basseng, du kan bestille hundespannkjøring og hesteridning, og dere kan sykle i slalombakkene i fine tilpassete stier (alle nivåer). (det som heter Radisson Blu Resort. IKKE det som heter Radisson Blu Mountain Resort |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Forslag til minitur med ungene på Østlandet denne uka?Også har du Inspiria, klatrevegger, sånn lekeland, minigolf og badeland i Sarpsborg med Quality Choice hotell rett ved siden av - det er også en kjekk tur synes jeg. (dvs badeland/klatrevegg/lekeland er i hotellet). Litt avhengig av hvor store barna er selvsagt |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Forslag til minitur med ungene på Østlandet denne uka?Sølvgruvene i Kongsberg er jo supre. Hvis man finner overnatting et sted i nærheten (DNT-hytte? Hotell?). Også Krøderbanen er artig - der er det av og til både noe cowboygreier og noe eventyr-besøk på et "slott". Men igjen - avhengig av hvor store barna er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Forslag til minitur med ungene på Østlandet denne uka?Badeparken hotell i Langesund.
![]() |
#10 |
Klar
|
![]() Sv: Forslag til minitur med ungene på Østlandet denne uka?
Har du vært der etter at de pusset opp? Vi var der i 2014 og da var badelandet skikkelig shabby. Jeg har ikke klart å finne informasjon om de har pusset opp badeområdet i tillegg til hotellet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Forslag til minitur med ungene på Østlandet denne uka?Skien fritidspark er fin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Drømmer
|
Vi har ikke vært det etter de pusset opp tror jeg, men var der i fjor og vi likte oss godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() |
#14 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Nei, jeg tror ikke jeg har vært der på 10 år.
![]() |
#15 |
ctrl+z
|
De har pusset opp badeanlegget også, men det er fremdeles shabby. Da er Fritidsparken i Skien bedre, synes jeg, der er det også klatrepark og mye annet i tillegg.
![]() |
#17 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Forslag til minitur med ungene på Østlandet denne uka?Jeg vet ikke hvor gamle barna er, men vi har opplevd å få veldig billig rom på Refsnes Gods på Jeløya. Der er det kjempefine turoråder, Galleri F15 med Momentum-utstilling, Røed Gård m.m.
![]() |
#18 |
|
Vi var her idag og de driver å bygger om så klatreveggen er borte og lekedelen betraktelog forminsket mens de bygger! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Klar
|
![]() Sv: Forslag til minitur med ungene på Østlandet denne uka?M'2, jeg forsøkte å få rom på det hotellet, men de var fullbooket. Dog ringte de meg klokka 15 i dag og sa at vi kunne få komme i dag likevel, men da var det for sent for oss.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Glamorøs
|
![]() |
|
|