Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Jeg har bestilt meg Babyhawk!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-07, 01:45   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har bestilt meg Babyhawk!

Jeg gleder meg til å få den og til å prøve den.

... så får jeg bare håpe at jeg fikser dette med bæring, da.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 08:17   #2
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg har bestilt meg Babyhawk!

Gratulerer! Bilde?

Gammel 31-07-07, 09:24   #3
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er rimelig sikker på at du blir veldig fornøyd. Babyhawk (toddlerversjonen) er absolutt min favoritt å bære i, og nå har jeg prøvd veldig mye etterhvert. Det skal følge med god bruksanvisning, og du finner jo mye knyteanvisninger på nettet også. Hva slags stoff har du valgt?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 10:58   #4
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg er rimelig sikker på at du blir veldig fornøyd. Babyhawk (toddlerversjonen) er absolutt min favoritt å bære i, og nå har jeg prøvd veldig mye etterhvert. Det skal følge med god bruksanvisning, og du finner jo mye knyteanvisninger på nettet også. Hva slags stoff har du valgt?

Jeg har bestilt en tosidig i følgende mønster og med sorte bånd:

Dermed får jeg en som har en morsom side og en "fin" side.

Gammel 31-07-07, 11:02   #5
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får dessverre ikke opp bildene så jeg får sett. Men det er flott å ha to sider. Det har jeg på min også. Har du bestilt med ekstra lange stropper også?

Gammel 31-07-07, 11:08   #6
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Standard

Jeg får dessverre ikke opp bildene så jeg får sett. Men det er flott å ha to sider. Det har jeg på min også. Har du bestilt med ekstra lange stropper også?

Ja, samt med lommer og ring til leke, ev. smokk )

Gammel 31-07-07, 11:18   #7
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg får opp bildene når jeg høyreklikker og åpner i ny tab.

Fin Babyhawk, TM.

Gammel 31-07-07, 11:38   #8
Kristin@
Nybegynner

Medlem siden: Jul 2007
Kristin@ har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hm..IQ test dette, fikk ikke opp bildene.

Jeg venter også spent på min Babyhawk som er tosidig. Den ankom landet sist uke, og jeg fikk hentelapp på fredag...er det for mye forlangt å tro at den da ligger på postkontoret like etter

Den er helt nydelig, så jeg gir ikke opp enda. Tror jeg blir fornøyd ihvertfall.

Gammel 31-07-07, 12:10   #9
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)

AvivA sin avatar

Hvor: Bodø
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

hva er dette for noe da?

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 13:22   #10
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av AvivA, her.

hva er dette for noe da?

Det er en type Mei Tai.

Gammel 31-07-07, 14:14   #11
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer så mye! Håper dere vil trives med den, både stor og liten.

Selv har jeg fått innvilget en ToddlerHawk til Lillemann fra hjelpemiddelsentralen. Jeg er dog i tvil om jeg skal ta meg bryet med å bestille den, for jeg har forsøkt å bære ham i en hjemmesydd MeiTai, ala ToddlerHawken, og det har ikke vært noen umiddelbar suksess. Han er rett og slett ikke glad i å bli båret, virker det som.

Gammel 24-08-07, 01:25   #12
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Standard

Lillebror koser seg og trives i MT'n

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:33.