|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvilket parti har du stemt på? Du kan stemme på flere for å dekke begge valg | |||
Mdg |
![]() ![]() ![]() ![]() |
27 | 12,98% |
Sp |
11 | 5,29% |
Frp |
1 | 0,48% |
Ap |
55 | 26,44% |
Krf |
6 | 2,88% |
Rødt |
16 | 7,69% |
Bompengepartiet |
1 | 0,48% |
Pp |
0 | 0% |
Kystpartiet |
0 | 0% |
Lokal By/gdeliste |
2 | 0,96% |
Høyre |
30 | 14,42% |
Venstre |
19 | 9,13% |
Liberalistene |
0 | 0% |
Sv |
62 | 29,81% |
Andre |
0 | 0% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 208. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal du stemme?Jeg vet egentlig bare hva jeg IKKE skal stemme på. Men tror jeg stemmer på et parti jeg ikke har stemt på før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Hva skal du stemme?Står på Arbeiderpartiets liste og stemmer deretter.
![]() |
#8 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hva skal du stemme?Veldig lokal begrunnelse følger. Jeg stemmer på en representant med integritet og som stadig markerer seg som en modig stemme i den lille byen vår. Klar tale mot korrupsjon og maktspill, for åpenhet og med sterk støtte til varslere. Jeg stemmer på en som var på vår side og kjempet for å heise regnbueflagget. Min stemme går til SV. Sist redigert av Drømmedama : 08-09-19 kl 10:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Erfaren
Medlem siden: Aug 2010
![]() Sv: Hva skal du stemme?Vanskelig, er for partiprogrammet til AP, men vil absolutt ikke ha ordførerkandidaten. Blir personstemmer og fremheving. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva skal du stemme?Jeg håper på gjenvalg for Ap-ordføreren vår, men kommer til å stemme SV, siden jeg er mest enig i deres lokale saker. I praksis betyr det vel at min stemme også går til Rødt, siden de stiller med felles liste her i år, men det har jeg det helt fint med. (Mannen min: Not so much.
![]() |
![]() |
#11 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva skal du stemme?Trooor jeg skal stemme på Mdg, men det kan hende jeg ombestemmer meg i morgen.
![]() |
#12 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Hva skal du stemme?Jeg kommer til å stemme på Høyre. Jeg bor i en AP-bastion,og er ikke fornøyd med nåværende styre. Både på skole, eldreomsorg, snusk og kameraderi. Også fremstår ordføreren til tider som "a pupet on a string" for partiets grand old men.
![]() |
#13 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva skal du stemme?Jeg har Høyre som hovedparti, flere som kommer til å få personstemmer, kommer også til å føre opp mange slengere av personer jeg kjenner og vet hva står for.
![]() |
#14 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva skal du stemme?
Hvis jeg hadde bodd i din kommune så hadde jeg stemt på noe annet enn det jeg kommer til å stemme der. Jeg har trua på presten fra Ap hos dere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva skal du stemme?I min kommune har Høyre styrt
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva skal du stemme?Vi har hatt Høyre ordfører i alle år. Jeg har fortsatt tro på ham og har stemt Høyre.
![]() |
#17 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva skal du stemme?
Her jeg bor har Høyre hatt makten siden 1967 og resultatet er akkurat det du beskriver over, bare at Høyre er de arrogante her. Ordførerkandidaten deres kjenner jeg godt til og har ingen grunn til å håpe at hen blir ordfører i nykommunen. Ingen har godt av å alltid få det som de vil, det blir arroganse av slikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Hva skal du stemme?Jeg er veldig fornøyd med vår AP ordfører. Men vi driver med jordbruk, så jeg stemmer deretter. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|