|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Gave til vertskapet - trenger ideerHjelp! Som vanlig ute i siste sekund. Har et par timer på meg i morgen til å finne noe. Vi er invitert på semiformell middag hos et par som er på besøk i Norge. Opprinnelig fra India. Må ha med gave. Tror det er lurt med noe mer enn blomster og sjokolade. Men de reiser jo tilbake så det må ikke ta for mye plass. Vi kjenner dem ikke så vi vet ikke noe om interesser. Noen tips? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Gave til vertskapet - trenger ideerNoe sånt kanskje? https://www.cg.no/porsgrunds-porsela...iABEgLdnfD_BwE
![]() |
#3 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Gave til vertskapet - trenger ideerBok med bilder fra Norge eller kunstbok om Munch eller noe i den duren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Gave til vertskapet - trenger ideerBildebok fra Norge, eller oppskriftbok på lokal mat.
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Gave til vertskapet - trenger ideerIkke send mat/frukt/bær om dere ikke vet at det du sender med er lov å ta med ut av landet/inn i annet land. Kjedelig å få problemer i tollen.
![]() |
#7 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Gave til vertskapet - trenger ideerNorge fotokalender for 2020. Fine bilder, og de kan kvitte seg med den etter ett år.
![]() |
#8 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Gave til vertskapet - trenger ideerTakk for tips! Bok av noe slag er ikke så dumt. Får titte litt på bokhandelen. Jeg lager dessverre ikke noe gøy selv, så hjemmelagde gaver utgår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Gave til vertskapet - trenger ideer
Jeg var på 100-årsjubileum med jobb forleden. To av kundene fra Sør-Korea hadde med seg en flott vase som ble pakket ut på scenen. Jeg var spent da de pakket den ut, men den var hel.....
![]() |
#10 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Gave til vertskapet - trenger ideerDenne bokserien er skikkelig morsom synes jeg. Her er den om nordmenn:http://www.xenophobes.com/the-norwegians/
![]() |
|
|