|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rektor forbyr strikkingJeg syns det er rart at noen i det hele tatt kommer på at de skal strikke på jobb. Og det er hvertfall rart at man sutrer over at man ikke får lov. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Rektor forbyr strikkingJeg konsentrerer meg bedre når jeg kan sitte og fikle med noe, enten det er strikketøy eller skrivesaker. Trikset er jo å gjøre det uten å forstyrre de rundt. Det er stor forskjell på å strikke kompliserte mønstre med metallpinner, hvor du må konsentrere deg og samtidig bråker, og å strikke ensfarget glattstrikk med trepinner. Så saken handler vel egentlig om møtekultur på skolen heller enn akkurat strikkingen. (Og kanskje litt om selvinnsikt, hvis man ikke skjønner av seg selv at metallpinner klirrer...)
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Rektor forbyr strikking
Dette. At noen skulle sittet i møter her hos oss og strikka, er en fullstendig absurd tanke.
![]() |
![]() |
#5 |
Shake it out!
|
Jeg er helt enig. Ikke pokker om mine ansatte hadde fått strikke under møter.
![]() |
#6 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg og. Uavhengig av om folk mener de kan sy bunad (hun i intervjuet), bake boller, ta armhevinger eller øve til 60 meter'n under et møte uten å miste konsentrasjonen, synes jeg det signaliserer at man ikke er helt "på" + at da mange distraheres av det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|