Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Liker du å diskutere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-19, 20:06   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å diskutere?

Tja. Mindre og mindre. Eller riktigere: med færre og færre. Gidder ikke lenger gå inn og prøve å omvende folk som er teite (bortsett fra hvis jeg har en gretten-dag...), men setter pris på meningsutvekslinger med intelligente og reflekterte folk.

Sist redigert av Maverick : 18-10-19 kl 20:41.
Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-19, 20:27   #2
Anikka
Snøavhengig

Anikka sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Nei, ikke IRL og særlig ikke på FP. Det hender rett som det er jeg har lyst til å hive meg frampå på enkelte tema her inne, men jeg avstår som regel. Hvorfor? Jeg er vel rett og slett redd for enten å bryte noen uskrevne regler jeg ikke har fått med meg, å bli glefset til, avsløre meg selv som en idiot eller bli ignorert. Selvmotsigende, I know...

IRL er jeg ikke redd for å diskutere på jobb om det trengs, men ellers oppsøker jeg det ikke, med mindre jeg er helt trygg på at jeg kan emnet som diskuteres.

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-19, 21:13   #3
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anikka, her.

Nei, ikke IRL og særlig ikke på FP. Det hender rett som det er jeg har lyst til å hive meg frampå på enkelte tema her inne, men jeg avstår som regel. Hvorfor? Jeg er vel rett og slett redd for enten å bryte noen uskrevne regler jeg ikke har fått med meg, å bli glefset til, avsløre meg selv som en idiot eller bli ignorert. Selvmotsigende, I know...

IRL er jeg ikke redd for å diskutere på jobb om det trengs, men ellers oppsøker jeg det ikke, med mindre jeg er helt trygg på at jeg kan emnet som diskuteres.

Jeg slenger med bare med Anikka, hun sier det akkurat som jeg føler det. Jeg er dessuten ganske dårlig på å diskutere for jeg klarer av en eller annen grunn ofte å se at motparten og kan ha gode argumenter...

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-19, 21:15   #4
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Nei, ikke noe særlig. Jeg gidder rett og slett ikke diskutere lenger, så sant det ikke er saker som er veldig viktig for meg. Eller der andre er helt på trynet i sine uttalelser.

Jeg diskuterer litt på FP, men da oppsøker jeg jo diskusjonen. Stadig oftere, både på FP og ellers, trekker jeg på skuldrene og tenker whatever.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Tja. Mindre og mindre. Eller riktigere: med færre og færre. Gidder ikke lenger gå inn og prøve å omvende folk som er teite (bortsett fra hvis jeg har en gretten-dag...), men setter pris på meningsutvekslinger med intelligente og reflekterte folk.

Hehe, jeg er det samme, begynner sikkert å bli gammel. Det er mer som gammelhertuginnen: Jeg liker egentlig bare å forklare folk Hvordan Det Egentlig Er.

Gammel 19-10-19, 00:10   #5
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Hehe, jeg er det samme, begynner sikkert å bli gammel. Det er mer som gammelhertuginnen: Jeg liker egentlig bare å forklare folk Hvordan Det Egentlig Er.

Så du diskuterer ikke, du bare forklarer hvorfor du har rett?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:59.