|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
|
![]() Sv: Liker du å diskutere?Tja. Mindre og mindre. Eller riktigere: med færre og færre. Gidder ikke lenger gå inn og prøve å omvende folk som er teite (bortsett fra hvis jeg har en gretten-dag...), men setter pris på meningsutvekslinger med intelligente og reflekterte folk. Sist redigert av Maverick : 18-10-19 kl 20:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du å diskutere?Nei, ikke IRL og særlig ikke på FP. Det hender rett som det er jeg har lyst til å hive meg frampå på enkelte tema her inne, men jeg avstår som regel. Hvorfor? Jeg er vel rett og slett redd for enten å bryte noen uskrevne regler jeg ikke har fått med meg, å bli glefset til, avsløre meg selv som en idiot eller bli ignorert. Selvmotsigende, I know...
![]() |
#3 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du å diskutere?
Jeg slenger med bare med Anikka, hun sier det akkurat som jeg føler det. Jeg er dessuten ganske dårlig på å diskutere for jeg klarer av en eller annen grunn ofte å se at motparten og kan ha gode argumenter...
![]() |
#4 |
Mother of Dragons
|
![]() |
#5 |
Introvert optimist
|
Så du diskuterer ikke, du bare forklarer hvorfor du har rett?
![]() |
|
|