|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Er det innafor å spørre vegetarianere hva de spiser?Psst! PescEtarianer. Med e, ikke i. Tenk italiensk. Pesce = fisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Spinnoff: Er det innafor å spørre vegetarianere hva de spiser?
Jeg er skikkelig dårlig i italiensk også, jeg. Så at Pesce betyr fisk, ante jeg ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Å tolke spørsmålet sånn synes jeg ærlig talt er skikkelig dårlig gjort. Da skaper du et minefelt hvor det ikke er mulig gjøre noe riktig.
![]() |
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
Ja, det er jeg veldig enig i. Men jeg spiser nok sjelden middag hos folk jeg har grunn for å tillegge ulne motiv for helt uskyldige spørsmål...
![]() |
![]() |
#5 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Spinnoff: Er det innafor å spørre vegetarianere hva de spiser?Jwg hadde nok spurt for å være sikker på å treffe. Jeg vil heller spørre på forhånd enn at de blir feil fokus under middagen fordi noen ikke kan spise det. Jeg måtte spurt en gravid også, jeg er ikke lenger oppdatert på hva man da kan spise.
![]() |
#6 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Spinnoff: Er det innafor å spørre vegetarianere hva de spiser?Helt innafor å spørre direkte. Da unngår man mange misforståelser. Det blir så dumt hvis jeg unngår å spørre i redsel for å fornærme, og gjesten ikke sier ifra i redsel for å virke vanskelig, da får ikke jeg gitt gjesten det hen kan spise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Spinnoff: Er det innafor å spørre vegetarianere hva de spiser?Jeg holder forresten middager for gjester fra mange land og kulturer, med ulike skikker og regler og intoleranser og jeg har aldri opplevd at noen har blitt fornærmet eller at noen har antatt at jeg spør dem fordi jeg forsøker å gjøre det enkelt for meg selv. Det hadde jo også vært veldig underlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|