Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

B-mennesker, foren dere!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-19, 10:01   #1
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Jeg skjønner ikke hvorfor folk er negative til å stille klokka, jeg elsker både å skru den fram og tilbake. Nesten som et lite ritual som får meg til å føle meg i ett med «naturen». Er A-menneske. Hvor er forresten testen?

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 10:12   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Jeg skjønner ikke hvorfor folk er negative til å stille klokka, jeg elsker både å skru den fram og tilbake. Nesten som et lite ritual som får meg til å føle meg i ett med «naturen». Er A-menneske. Hvor er forresten testen?

https://www.aftenposten.no/norge/pol...vintertid-best

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 10:15   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Jeg har ingenting imot å stille til sommertid. Tvert imot. Det blir jo lysere ute! Livet mitt blir litt bedre etter den siste søndagen i mars hvert år.

Jeg hater siste søndag i oktober. Det blir lettere å stå opp i noen dager, men ettermiddagene er uutholdelig mørke og blir verre for hver dag.

Gammel 27-10-19, 10:36   #4
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner virkelig ikke hva sommer bra med vintertid. Kan dere som mener det forklare litt bedre? OK, litt kjipt at det blir mørkere på morgenen, men det er jo på kvelden vi «lever». På morgenen er det bare transport til jobb for de fleste av oss.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 10:52   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg skjønner virkelig ikke hva sommer bra med vintertid. Kan dere som mener det forklare litt bedre? OK, litt kjipt at det blir mørkere på morgenen, men det er jo på kvelden vi «lever». På morgenen er det bare transport til jobb for de fleste av oss.

Jeg kunne ikke vært mer enig.

For enkelte mennesker har det nok stor betydning, men de fleste lever jo som du beskriver.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:26.