Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bærer jeg riktig? En rookies bekymringer ...

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-07, 11:12   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bærer jeg riktig? En rookies bekymringer ...

Hvis man ser bort fra feite bleike overarmer, ser dette bra ut? Er det noe som bør/kan være annerledes? Er hun litt høyt, kanskje?

Bill.mrk. Rookie

Vedlagte bilder
Filtype: jpg sjal.jpg (31,6 KB, 146 visninger)

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 11:24   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bærer jeg riktig? En rookies bekymringer ...

Det ser flott ut. Jeg bærte også høyt pga store pupper. Teite pupper, de passer ikke sammen med bæring.

Gammel 01-08-07, 13:45   #3
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes det ser bra ut, men jeg er ingen ekspert altså

De sier vel at du skal kunne bøye hodet og kysse på de, og det klarer vel du fint her?

Lekkert sjal forresten!

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 13:54   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes det ser bra ut - og så lenge frøkna er fornøyd og du er fornøyd, så er det jo bra!

Er du fornøyd med sjalet forresten? Tenker å kjøpe det samme, men klarer ikke helt å bestemme meg om jeg skal ha Moby D eller Moby wrap. (Regner med å gå over til mei tai uansett etter en stund)

Gammel 01-08-07, 17:02   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for innspill. Ja, jeg er fornøyd med sjalet og synes det er veldig pent også. Jeg er litt usikker om det kanskje er litt enklere med vanlig Moby, og at hun kanskje hadde seget litt lengre ned uten det fastere midtstykket?

- No. 4 -
Gammel 01-08-07, 18:50   #6
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Takk for innspill. Ja, jeg er fornøyd med sjalet og synes det er veldig pent også. Jeg er litt usikker om det kanskje er litt enklere med vanlig Moby, og at hun kanskje hadde seget litt lengre ned uten det fastere midtstykket?

Hvis du synes du bærer for høyt, så knyter du bare bittelitt slakkere neste gang.

Det ser veldig bra ut, men jeg ser også at babyens hode er litt i veien for ditt hode. Jeg likte å ha Maia litt lenger ned på brystet, slik at jeg kunne snu hodet uten å dunke haka i hennes hode.

Gammel 01-08-07, 19:46   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Ja, jeg må liksom løfte haken for å komme over henne. Men jeg har ikke så veldig mye å gå på for å klare å knytte foran . Det er kanskje egentlig ikke noen big deal?

- No. 4 -
Gammel 01-08-07, 20:00   #8
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Neida, du kan godt avslutte bak.

Men.. nå ble jeg usikker. Er ikke foran den 'første' avslutningen? Bak for de som har ekstra stoff igjen? Lenge siden jeg har knytt på meg en MW.

Mener jeg måtte avslutte bak når sjalet var nyvaska, og foran når det hadde fått tøyd seg litt. Tar jeg riv ruskende feil?

Gammel 01-08-07, 20:02   #9
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Hm. Jeg begynner nede foran, fører oppover og krysser bak, trer gjennom og krysser foran nede, krysser bak og knyter foran.

- No. 4 -
Gammel 01-08-07, 20:09   #10
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Standard

Stemmer. Nå husker jeg også at Moby D er lengre på ene siden. Moby Wrap har lik lengde på begge sider.

Men det er helt ok å avslutte bak

Gammel 01-08-07, 20:16   #11
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

jeg knyter bak

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 20:29   #12
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Det så deilig ut. :savne:

Gammel 01-08-07, 20:41   #13
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åååh. :babysyk:

Hadde altså ingenting fornuftig å komme med her.

Gammel 02-08-07, 12:42   #14
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Det ser veldig bra ut. Og både baby og sjal er nydelige.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:04.