|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Bærer jeg riktig? En rookies bekymringer ...Hvis man ser bort fra feite bleike overarmer, ser dette bra ut? Er det noe som bør/kan være annerledes? Er hun litt høyt, kanskje?
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Bærer jeg riktig? En rookies bekymringer ...Det ser flott ut. Jeg bærte også høyt pga store pupper. Teite pupper, de passer ikke sammen med bæring.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bærer jeg riktig? En rookies bekymringer ...Jeg synes det ser bra ut, men jeg er ingen ekspert altså |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Bærer jeg riktig? En rookies bekymringer ...Synes det ser bra ut - og så lenge frøkna er fornøyd og du er fornøyd, så er det jo bra!
|
|
|
#5 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Bærer jeg riktig? En rookies bekymringer ...Takk for innspill. Ja, jeg er fornøyd med sjalet og synes det er veldig pent også. Jeg er litt usikker om det kanskje er litt enklere med vanlig Moby, og at hun kanskje hadde seget litt lengre ned uten det fastere midtstykket?
|
|
|
#6 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Bærer jeg riktig? En rookies bekymringer ...
Hvis du synes du bærer for høyt, så knyter du bare bittelitt slakkere neste gang.
|
|
|
#7 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Bærer jeg riktig? En rookies bekymringer ...Ja, jeg må liksom løfte haken for å komme over henne. Men jeg har ikke så veldig mye å gå på for å klare å knytte foran
|
|
|
#8 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Bærer jeg riktig? En rookies bekymringer ...Neida, du kan godt avslutte bak.
|
|
|
#9 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Bærer jeg riktig? En rookies bekymringer ...Hm. Jeg begynner nede foran, fører oppover og krysser bak, trer gjennom og krysser foran nede, krysser bak og knyter foran.
|
|
|
#10 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Bærer jeg riktig? En rookies bekymringer ...Stemmer. Nå husker jeg også at Moby D er lengre på ene siden. Moby Wrap har lik lengde på begge sider.
|
|
|
#11 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Bærer jeg riktig? En rookies bekymringer ...jeg knyter bak |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Sv: Bærer jeg riktig? En rookies bekymringer ...Åååh. :babysyk:
|
|
|
#14 |
|
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
Sv: Bærer jeg riktig? En rookies bekymringer ...Det ser veldig bra ut. Og både baby og sjal er nydelige.
|
![]() |
|
|