Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

OK med gjenbruk av gammel pels

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Er det OK med gjenbruk av pels?
Nei, all pels er forkastelig 13 16,46%
Ja, gjenbruk er helt ok 58 73,42%
Annet, vennligst spesifiser i tråden 8 10,13%
Deltakere: 79. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-20, 20:34   #35
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK med gjenbruk av gammel pels

Poenget mitt er at det er en hel rekke ting vi faktisk kan gjøre som vil ha en stor positiv effekt på dyrehold, som for eksempel å bare kjøpe egg og kjøtt fra produsenter bruker gode dyrevernsprinsipper.

Derfor synes jeg det er rart at ingen løfter et øyebryn når folk fortsetter å kjøpe kjøtt og egg det finnes bedre alternativer til og hvor man kan gjøre en stor forskjell helt umiddelbart - når det er så ramaskrik om pels at man ikke vil eller synes man kan bruke vintagepels.

Jeg bruker ikke de to pelsene jeg har i hus, jeg heller - Selv om den nyeste av dem, er fra 1982. Men jeg syntes virkelig at jeg burde gjort det - og jeg mener at det er veldig nært et ekte paradis når man velger bort full brukbar pels når det faktisk er et veldig bærekraftig alternativ - fordi det ikke er PK blant folk som er opptatt av nettopp bærekraft og dyrevern. Når de stakkars dyrene nå en gang ble ofret, burde man jo i det minste sørge for at det ikke var helt til ingen nytte, liksom.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:45.