Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tights i bryllup

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-07, 22:28   #16
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tights i bryllup

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Nei, linbukse er ikkje bedre. Men om folk kjem i olabukser kan du gå i tights ja! Babyen kan jo ha på seg kva som helst av søte finklær. Er det jente du har tar du en søt fin, sommarkjole, mens en gut kan ha en babydress av noko slag. Kanskje ei fin mjuk bukse og en fin body?

Hadde det vært sommer så ville det vært enkelt å kle lillebror. En jente hadde også vært enkelt. Men kald sommer og gutt? Funker det med heldress fra Katvig? Eller er dette en god grunn for å shoppe litt igjen kanskje.

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Jeg ville ikke gått med det i bryllup, syns det er for lite pynta.

At det er buffet syns jeg ikke har noe å si for antrekket. Vi hadde det i vårt bryllup og jeg syns det var upassende at en av gjestene kom i olaskjørt og olajakke. Det var ikke pynta i mine øyne.

Hadde dere kleskode da? Hvis ikke så kan man vel ikke reagere på hvordan andre pynter seg?

At det er buffét sier noe om at det er litt mer uformelt synes jeg. Når det i tillegg ikke nevnes noe om antrekk i invitasjonen så må man vel anta at det ikke spiller så stor rolle for brudeparet?

Vi er invitert til et bryllup litt sener i høst også, og der er det kleskode.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:35.