|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Hotell og mat KrakowVi feirer 15 års bryllupsdag til høsten, og har faktisk klart å organisere barnepass og bestille 3 dager i Krakow i oktober. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hotell og mat KrakowVi spiste på STUDIO Qulinarne Restaurant, fantastisk mat i flotte lokaler. Vi var der med ungene, men kan absolutt anbefales for en romantisk middag. http://www.studioqulinarne.pl/
![]() |
#3 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Hotell og mat KrakowVi bodde på Holiday Inn da koret var i Krakow for noen år siden. Like ved gamlebyen, og god frokost (såvidt jeg husker).
![]() |
#4 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Hotell og mat KrakowHoliday Inn er et av de beste vi har bodd på i Krakow så langt. Der skal de visst ha fantastisk god mat, forresten.
![]() |
#5 |
I mål
|
![]() Sv: Hotell og mat KrakowTakk for mange mattips. Her er det bare å spise i vei for å rekke alt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hotell og mat KrakowVi bodde på Puro i fjor, men det var hotellet som ligger i/nær det jødiske kvartalet. Det var ihvertfall veldig bra. Da vi bestilte hadde det vi bodde på litt bedre anmeldelser enn det ved stasjonen, men jeg tror ikke det var mye forskjell, så det blir sikkert bra. Skal se om jeg husker navnet på noen av stedene vi spiste på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
I mål
|
![]() Sv: Hotell og mat Krakow
Ja så på det andre også, men anmeldelsene lå stort sett rundt det samme og vi syntes beliggenheten nær stasjonen matchet veldig bra med avreise og ankomst. Har ikke noe i mot å gå litt på dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|