Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvorfor er ikke vann og frukt godt?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-07, 13:00   #1
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor er ikke vann og frukt godt?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Vann med sitron er da godt.

Ja, det er det da.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-07, 13:16   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Litt som å drikke kakao til sjokoladekake

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

kakao og sjokoladekake er jo nam!

Alfa tar jo helt feil.

Det beste i verden er å kjøpe seg kakao og en melkesjokolade og la en sjokoladebit ligge i munnen mens man drikker kakaoen.

Gammel 03-08-07, 13:43   #3
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Alfa tar jo helt feil.

Det beste i verden er å kjøpe seg kakao og en melkesjokolade og la en sjokoladebit ligge i munnen mens man drikker kakaoen.

Galne, galne Kirsebær.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-07, 13:46   #4
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

:blir litt småkvalm av all denne sjokoladen:

Men er sant det.. Jeg synes vann passer kun med salt mat, eller middag. Kaldt glass vann til middag er et must. ( Eller ellers også.. )
Men å sitte og drikke vann på kvelden når jeg koser ( ja, jeg koser meg med mat) meg med god mat/ godis, det har jeg til gode.

Masse flytende kalorier er sååå digg...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:28.