Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sitronen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-07, 09:43   #561
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sitronen

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Hvorfor var det nødvendig å grave opp denne eldgamle tråden, mon tro?

Ikke meningen. Den bare bekrefter saker og ting jeg allikevel var klar over.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 09:45   #562
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fruktflua burde splættes, slik fruktfluer bør.

Gammel 04-08-07, 09:46   #563
Fruktflua
Sperret

Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Sitronen burde skvises, slik sitroner bør.

:ignore:

Gammel 04-08-07, 09:47   #564
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Agurktid. Til og med på FP.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 10:08   #565
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men herlighet, kutt nå ut!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 11:07   #566
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 11:09   #567
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Happy ending.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 11:12   #568
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 11:21   #569
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

så lenge ikke tråden er låst eller slettet så må det vel være helt greit å grave opp gamle tråder??

Gammel 04-08-07, 11:23   #570
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I stedet for å låse og slette tråder foretrekker moderatorene å oppfordre på det sterkeste til å ikke rippe opp i krangler som f.eks. er over et halvt år gamle. Det vet du da godt, Elin.

Gammel 04-08-07, 11:31   #571
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

I stedet for å låse og slette tråder foretrekker moderatorene å oppfordre på det sterkeste til å ikke rippe opp i krangler som f.eks. er over et halvt år gamle. Det vet du da godt, Elin.

Men da man ikke vil låse eller slette tråder, så vil det muligens være noen som vil rippe opp i gamle tråder. Uansett grunn. Det må være den enkeltes valg. Det er vel denne takhøyden så fint proklameres her på FP.

Gammel 04-08-07, 11:33   #572
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Jeg kan ikke tro at du mener vi bør slutte med moderatorinngripen på FP, Elin.

Gammel 04-08-07, 12:18   #573
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Men da man ikke vil låse eller slette tråder, så vil det muligens være noen som vil rippe opp i gamle tråder. Uansett grunn. Det må være den enkeltes valg. Det er vel denne takhøyden så fint proklameres her på FP.

FP har valgt å ha en annen moderatorinngripen enn man har på en del andre fora. På FP velger man at moderatorene går aktivt inn i trådene og sier i fra heller enn at innlegg blir slettet.

Og når det gjelder å rippe opp i gamle tråder, jeg si alle fall ender opp med å spørre meg selv om hva for motiver Fruktflua har ved å rote opp i gamle tråder. Og det regner jeg egentlig med at de fleste andre som leser tråden også gjør.

Men selvfølgelig får hun lov til å gjøre det. Problemet - slik jeg ser det - er vel heller at det setter spørsmålstegn ved Fruktflua sin oppførsel enn ved Sitron sin. Så kan man jo bare spørre seg om det var det hun ville oppnå, var det det så fortsetter hun vel med å lete i gamle tråder.

Gammel 04-08-07, 12:26   #574
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

så lenge ikke tråden er låst eller slettet så må det vel være helt greit å grave opp gamle tråder??

Det er dårlig forum-etikette å hente frem gamle tråder.

Gammel 04-08-07, 12:36   #575
Fruktflua
Sperret

Standard

Jeg ser verken at det er dårlig forumetikke å hente fra gamle tråder eller at det er dårlig oppførsel fra min side å skrive det jeg skrev.

Hadde jeg skrevet skjellsord og vært skikkelig ufin, så hadde jeg vært enig i at det er dårlig å hente frem en tråd som har ligget brakk en stund, men det har jeg altså ikke gjort.

Det ligger gode grunner bak de få ordene jeg skrev.....virkelig gode grunner.

Jeg må jo få si at jeg synes at å fortsette å svare i denne tråden nå er regelrett tåpelig så lenge det presiseres så intenst at det er idiotisk av meg å dra opp en gammel tråd.

Så kanskje vi kan la det ligge med det?

Sist redigert av Fruktflua : 04-08-07 kl 12:42.
Gammel 04-08-07, 12:44   #576
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg ser verken at det er dårlig forumetikke å hente fra gamle tråder eller at det er dårlig oppførsel fra min side å skrive det jeg skrev.

Jo. Og dette er dårlig oppførsel i RL også. Hvis man "hamstrer" på uheldige episoder med partneren og bruker dem i enehver krangel er det ufint. Og kanskje veldig kvinnelig. Jeg har en stygg tendens til å gjøre det selv. Men for å komme seg videre bør man slutte.

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua

Hadde jeg skrevet skjellsord og vært skikkelig ufin, så hadde jeg vært enig i at det er dårlig å hente frem en tråd som har ligget brakk en stund, men det har jeg altså ikke gjort.

Poenget er at du har gravd frem en gammel tråd for å vise "hvordan Sitron virkelig er" - det er i alle fall slik jeg oppfatter deg. Det er ufint. Det er like ufint som når jeg og mannen min krangler og jeg minner han på ting han gjorde for 7 eller 10 år siden. Det er ufint, jeg gjør det selv, men jeg vet at det ikke er riktig.

Gammel 04-08-07, 12:47   #577
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Det er dårlig forum-etikette å hente frem gamle tråder.

I hvertfall hvis tråden ikke er hyggelig. Men hvis det er en "klassiker til glede for nye lesere", så er det bare å kjøre på.

Dette er en gammel grumsetråd som burde ligge og IKKE en klassiker til glede for nye lesere. Ikke i det hele tatt.

Gammel 04-08-07, 12:48   #578
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å hente frem gamle tråder for å si noe negativt om noen er dårlig etikette, på samme måte som det er dårlig etikette å stadig dra frem gamle krangler, eller søke opp og hente inn ting folk har sagt for lenge siden som man skulle lagt bak seg forlengst.

Det ligger gode grunner bak de få ordene jeg skrev.....virkelig gode grunner.

Hvis du har noe å si, synes jeg du kan si det selv, i stedet for å hinte, eller være subtil, eller hva det nå var du mente å gjøre med de få ordene du skrev.

Jeg må jo få si at jeg synes at å fortsette å svare i denne tråden nå er regelrett tåpelig så lenge det presiseres så intenst at det er idiotisk av meg å dra opp en gammel tråd.

Så kanskje vi kan la det ligge med det?

Hvorfor synes du det, når du nettopp har sagt at du mener det er helt greit å svare i gamle tråder?

Gammel 04-08-07, 12:48   #579
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Poenget er at du har gravd frem en gammel tråd for å vise "hvordan Sitron virkelig er" - det er i alle fall slik jeg oppfatter deg. Det er ufint. Det er like ufint som når jeg og mannen min krangler og jeg minner han på ting han gjorde for 7 eller 10 år siden. Det er ufint, jeg gjør det selv, men jeg vet at det ikke er riktig.

Dessuten viser denne tråden Sitronen slik hun var, og ikke slik hun er. Sitronen har nemelig fått litt sukker på seg siden den gang, og blitt riktig så søt og god. Sitronen og Skremmern er enig om fluesplætt og alt er bare fryd og gammen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 12:49   #580
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oi. Her hadde visst bortimot alle moderatorene svart mens jeg skrev innlegget mitt. Det var ikke egentlig meningen det skulle se ut som en kraftig offensiv.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:17.