Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Ok, hva slags utstyr trenger vi for å leke frisører i heimen?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-20, 20:59   #21
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ok, hva slags utstyr trenger vi for å leke frisører i heimen?

Mannen klipper forøvrig ungene. Guttungen med maskin og jentene med saks. Vi prøver å si at hun på 9 kan få gå til frisør men hun synes pappa er tryggere. Vi får prøve igjen når de åpner en gang....

Men han klipper ikke meg. Så en sånn unicorn-klipp har jeg sett på før. Og blir dette langvarig så prøver jeg. Ejg vsr på overtid for en klipp som det var.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-20, 20:59   #22
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ok, hva slags utstyr trenger vi for å leke frisører i heimen?

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Aner jeg en fp-challenge? Hele fp klipper?
Jeg er lett klønete, veldig utålmodig og noe skjelven på hånden så dette har jeg trua på blir kjempefint.

Jeg blir ikke med på den, det er omtrent 124 % sikkert. Uansett har jeg tenkt at det nestenkorte håret skal få vokse så det kommer ut av det hullet i bakenden av kapsen før det blir skikkelig varmt. Jeg er halvveis der nå. Puh. Men Helten kommer til å slite med sitt tykke hår. Det må tynnes før eller siden. Det blir ikke av meg.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-20, 21:10   #23
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ok, hva slags utstyr trenger vi for å leke frisører i heimen?

Det aner meg at bolleklippen kommer på mote igjen.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-20, 21:18   #24
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ok, hva slags utstyr trenger vi for å leke frisører i heimen?

Jeg nøyer meg med å klippe hunden.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-20, 21:21   #25
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ok, hva slags utstyr trenger vi for å leke frisører i heimen?

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Jeg nøyer meg med å klippe hunden.

Min hund sendes til frisør

Forøvrig har jeg vurdert å klippe meg selv men har kort hår..

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-20, 22:29   #26
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ok, hva slags utstyr trenger vi for å leke frisører i heimen?

Var så uheldig å ha time dagen etter lockdown for farge og klipp, så jeg lurer på om dette snart slår an:

http://www.parykksalongen.no/hodepla...n/edith-turban

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-20, 11:26   #27
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ok, hva slags utstyr trenger vi for å leke frisører i heimen?

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Kan man klippe seg selv? Jeg mener, gjør noen det?


På fredag kom jeg til meg selv da jeg sto og klippet meg selv foran speilet på jobb.
Alenekontor i svært kontorbygg og holder på å bli sprø...


Men sånn ellers har jeg alltid pleid å stusse litt her og klippe litt der. Frisøren min hater meg litt for det.

Jeg har hår med 3 hårfarger i, og har ikke sjans til å farge selv på vettugt vis. Jeg skulle vært til frisøren to uker før Koronabobla inntok verden, men så utsatte jeg timen. Og vipps! Alt stengt. Nå ser jeg ikke ut. Jeg trøster meg med at jeg ikke treffer mennesker uansett, så jeg får bruke denne tiden til å finne ut hvor mye grått hår som egentlig finnes under der.

I tillegg holder jeg på å spare til langt hår igjen etter noen kort-år. Jeg ser ut som en sopp.

Nydelig!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-20, 11:55   #28
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.898
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ok, hva slags utstyr trenger vi for å leke frisører i heimen?

Jeg har drømt om hjemmeklipping i natt...

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-20, 14:36   #29
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ok, hva slags utstyr trenger vi for å leke frisører i heimen?

Jeg tenkte prøve klippe frøken på 6 år i dag og det kommer til å bli... interessant! burde vært live-overført.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-20, 15:16   #30
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ok, hva slags utstyr trenger vi for å leke frisører i heimen?

Det finnes så mange youtubevideoer for alle mulige klipper! Jeg klipper meg selv og hele familien. Gjort det i mange år.
You can do this!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-20, 15:17   #31
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ok, hva slags utstyr trenger vi for å leke frisører i heimen?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.


Jeg har hår med 3 hårfarger i, og har ikke sjans til å farge selv på vettugt vis. Jeg skulle vært til frisøren to uker før Koronabobla inntok verden, men så utsatte jeg timen. Og vipps! Alt stengt. Nå ser jeg ikke ut. Jeg trøster meg med at jeg ikke treffer mennesker uansett, så jeg får bruke denne tiden til å finne ut hvor mye grått hår som egentlig finnes under der.

Kan du ikke farge etterveksten med en grunnfarge? Du trenger bare ta midtskillen og side og tinning?

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-20, 15:50   #32
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Ok, hva slags utstyr trenger vi for å leke frisører i heimen?

Jeg har klippet guttene i flere år, sender de av og til til frisør. Vi klarer oss godt med klippemaskin, men burde hatt tynningssaks i tillegg da begge har noen voldsomme manker. Verre for mannen som er ganske opptatt av sveisen, han savner nok frisøren sin. Jeg setter det bare opp i hestehale og klarer meg fint til krisa er over.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-20, 15:56   #33
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ok, hva slags utstyr trenger vi for å leke frisører i heimen?

Opprinnelig lagt inn av Frk_Fryd, her.

Jeg har drømt om hjemmeklipping i natt...



Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Det finnes så mange youtubevideoer for alle mulige klipper! Jeg klipper meg selv og hele familien. Gjort det i mange år.
You can do this!

Vel, det tviler jeg veldig sterkt på …

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-20, 16:28   #34
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ok, hva slags utstyr trenger vi for å leke frisører i heimen?

Jeg klippet meg selv i går. En sårt tiltrengt stuss, men det var fra lang til litt mindre langt. Håper at ujevnhetene vil forsvinne når effekten fra rettetanga går ut... Og er veldig glad jeg ikke har en frisyre som krever oppgradering hver 6 uke.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-20, 01:17   #35
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ok, hva slags utstyr trenger vi for å leke frisører i heimen?

Fikk denne som forslag på youtube forsiden min i dag


(Kilde: youtube.com)

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-20, 09:56   #36
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ok, hva slags utstyr trenger vi for å leke frisører i heimen?

Det fins en ettervekst-spray som visstnok skal være helt ok. Ikke så mange farger, hvilket er bra, så er det lettere å velge.

Hører at selvklipp fungerer greit med unicorn-cut, men har ikke prøvd selv.


(Kilde: youtube.com)

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-20, 10:15   #37
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ok, hva slags utstyr trenger vi for å leke frisører i heimen?

Eg har klippa meg sjølv i fleire år, men har langt hår med fall, så det som er ujamnt viser ikkje så godt. Eg meiner ein bare treng ei god saks og YouTube.

Det viktigaste tenker eg er å ikkje klippe rett av sjølv om ein tar tuppene. Då ser det veldig heimeklppa ut. Men ved å klippe tynne lag om gongen, legg håret seg finare etterpå.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no