Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Farge bryn hjemme?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-20, 07:20   #21
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farge bryn hjemme?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Jeg kjøpte en slik, men da jeg fikk den skjønte jeg at jeg måtte kjøpe noen dråper eller noe å bland fargen i. Stemmer det, hva er det i så fall man trenger i tillegg til selve Reflectocilpakken?

Ja, du må ha hydrogenperoksid å blande fargen med ellers funker det ikke.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 07:23   #22
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farge bryn hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Er det noe av dette som passer for bleke blondiner? Jeg blir mer og mer blass, og vil ta noen grep.

Bruk en lysebrun/ askebrun og påfør med en gammel (godt vasket) maskarabørste. La det kun virke et minutt eller to første gangen. Bedre å,ta på flere ganger enn å bli for mørk.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 08:27   #23
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge bryn hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Bruk en lysebrun/ askebrun og påfør med en gammel (godt vasket) maskarabørste. La det kun virke et minutt eller to første gangen. Bedre å,ta på flere ganger enn å bli for mørk.

Det var akkurat det jeg skulle inn for å si. Bruk den lyseste fargen, helst askebrun og ikke ha på så lenge første gang.

Jeg bruker denne: https://www.vita.no/kolokrem-permane...farge-askebrun, og den blir akkurat passe mørk på meg etter fem minutter.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 08:34   #24
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.958
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Farge bryn hjemme?

Kolokrem askebrun bruker jeg. Kommuneblond.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 08:50   #25
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farge bryn hjemme?

Bli vakker har større utvalg, ser jeg nå.
https://www.blivakker.no/products/refectocil

Datteren min er livredd for å få "rød" bryn, som hun kaller det, derfor blander vi i en liten dæsj med graphic (grå). Den blåsorte er lekker på vippene.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 08:53   #26
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge bryn hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Bli vakker har større utvalg, ser jeg nå.
https://www.blivakker.no/products/refectocil

Datteren min er livredd for å få "rød" bryn, som hun kaller det, derfor blander vi i en liten dæsj med graphic (grå). Den blåsorte er lekker på vippene.

Jeg leste brynene og lurte på om du var helt tullerusk.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 10:06   #27
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.543
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Farge bryn hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Bli vakker har større utvalg, ser jeg nå.
https://www.blivakker.no/products/refectocil

Datteren min er livredd for å få "rød" bryn, som hun kaller det, derfor blander vi i en liten dæsj med graphic (grå). Den blåsorte er lekker på vippene.

Denne bruker jeg. Veldig fornøyd med Refectocil. Husk blandingsflaska også.
Jeg blander to farger for å få den rette.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 10:26   #28
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farge bryn hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg leste brynene og lurte på om du var helt tullerusk.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 10:51   #29
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge bryn hjemme?

Ser for meg store brunsneglekatastrofer her, men suger til meg tipsene. Skulle gjerne hatt en sånn olje til å ta på huden også. Har sett mange katastrofale utfall av brede bryn. (Fordelen her er jo at man uansett ikke ser folk i denne perioden, så det er bare speilbildet som får lide. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 12:18   #30
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farge bryn hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Ser for meg store brunsneglekatastrofer her, men suger til meg tipsene. Skulle gjerne hatt en sånn olje til å ta på huden også. Har sett mange katastrofale utfall av brede bryn. (Fordelen her er jo at man uansett ikke ser folk i denne perioden, så det er bare speilbildet som får lide. )

Det er derfor du skal bruke maskarakost til påføring, da blir det ikke brunsneglelook. Du kan like gjerne bruke matolje/vaselin/feit krem til å smøre huden med. Jeg pleier å helle litt olivenolje i en kopp og dyppe Q-tips nedi. Du vil ikke olje på bryna, da fester ikke fargen seg.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 12:28   #31
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.673
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge bryn hjemme?

Kan man ikke bare bruke fet krem eller vaselin? Aske er for øvrig effektivt for å fjerne farge fra huden.

Benzo har jo alt sagt dette, ser jeg.

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 13:39   #32
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.543
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Farge bryn hjemme?

Jeg bruker bare den vanlige fuktighetskremen og smører med en q-tips rundt bryna. Funker stort sett.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 13:39   #33
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.543
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Farge bryn hjemme?

Også, i mangel av annet, så bruket jeg en øyenskyggekost når jeg tar på fargen på bryna.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 17:31   #34
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.847
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farge bryn hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

https://www.blivakker.no/products/refectocil

Bruker også denne. Naturbrun på brynene. Men jeg er ganske mørk og har sorte øyebrynshår. Lar sitte på maks 4 minutter, det blir passe. Bruker qtip og rydder opp over og under med en gang jeg har tatt på.
Jeg har heldigvis godt med øyebrynshår så bruker den omtrent hver 3.måned.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 17:53   #35
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.024
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farge bryn hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg har aldri farget brynene annet enn hjemme. Kolokrem (Colokrem?), fås på Cubus. Ikke vanskelig. Bruker askebrun, den passer meg. Bruker ikke noe for å unngå farge på huden, for jeg synes ikke det er et problem overhodet. Tørker vekk evt søl med en q-tips.

https://www.vita.no/kolokrem-permane...SABEgJbXPD_BwE

Striping av håret mitt, derimot, er det verre med...

Denne har jeg også alltid brukt, men noe er galt med øyenbryna mine for nå nekter de å ta farge!
Så jeg har kjøpt noe sånt tattoo brow sak.Men har ikke prøvd den enda.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 18:25   #36
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.395
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farge bryn hjemme?

Resultatene av denne tråden krever bilder!

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 18:51   #37
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farge bryn hjemme?

Jeg reagerer av depend, og snabbfargutgaven er bare fæl. Da har jeg brunsnegler før jeg får sagt snegle. Kolokrem får jeg grønnaktige bryn av. Den som funker på meg, og bra er den lysebrune fra refectocil. Da blir de ikke før mørke. Jeg er helt lys.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 19:42   #38
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farge bryn hjemme?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Bruker også denne. Naturbrun på brynene. Men jeg er ganske mørk og har sorte øyebrynshår. Lar sitte på maks 4 minutter, det blir passe. Bruker qtip og rydder opp over og under med en gang jeg har tatt på.
Jeg har heldigvis godt med øyebrynshår så bruker den omtrent hver 3.måned.


Dette bruker jeg og. Mørk brun tror jeg. Veldig enkelt.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 19:57   #39
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge bryn hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Denne har jeg også alltid brukt, men noe er galt med øyenbryna mine for nå nekter de å ta farge!
Så jeg har kjøpt noe sånt tattoo brow sak.Men har ikke prøvd den enda.

Jeg har erfart det samme! Nå lar jeg den sitte på i minst en halvtime. Det hjelper. Men synes fargen henger kortere i enn da jeg var ung. (SA jeg det? )

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 20:25   #40
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.847
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farge bryn hjemme?

Halvtime! trodde det var sterke saker og ikke anbefalt å brukes ofte og heller ikke la det sitte på lenge av gangen?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no