|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!I år tenkte jeg at ungene skulle få ekstraordinære påskeegg med ekstra flott innhold. De har vært i karantene i over tre uker uten å treffe venner. De har fått avlyst det ene etter det andre, av ting de har gledet seg til. Konfirmasjon, fotballcuper og -kamper, sirkusforestilling, sirkusfestival, trolig 17.mai (første gang med helt ny bunad for konfirmanten, aller først i skoletoget med flaggborg og 250-årsjubilerende skole for de to yngste), påskeferie med søskenbarn, skoletur med overnatting, utenlandsreise i sommerferien, bare for å nevne noe. Og alt dette har de godtatt uten protester eller klaging, de har vært veldig greie å ha i hus uten å krangle eller furte, og har holdt humøret oppe på en imponerende måte. Så de fortjener virkelig en belønning, noe som gjør hjemmepåsken ekstra bra. Så nå trenger jeg forslag til hva eggene kan inneholde.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 27-03-20 kl 11:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!Ja, det har jeg tenkt til i år også!
![]() |
#3 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!For en fantastisk ide, den tror jeg at jeg skal låne. Støtter Tally sitt forslag om ting de kan gjøre, spill eller puslespill eller noe sånt.
![]() |
#4 |
Semiaktiv
![]() Sv: Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!De er egentlig ikke så veldig ivrige på hobbygreier lenger. Det er problemet, litt vanskelig å tenke ut hva som kan fenge. De er 12 (gutt), 12 (jente) og snart 15 (jente). Eldstejenta bruker en del kosmetikk, men har i bøtter og spann, yngstejenta og guttungen er overhodet ikke interessert ...
![]() |
#5 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!Flaxlodd, happysocks, kule boxere. Bestille noe kult godteri på nett. Et lite gavekort på nærmeste kjøpesenter. Kul t-skjorte eller shorts (snart varmere vær i vente). Ja, sånne ring hadde slått an her. Tror jammen jeg skal gjøre påskeeggene ekstra bra i år. Henger i tråden for videre tips. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!Jeg tenker også at noe de er opptatt av kan være gøy. Hvilke interesser har de?
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!
Hva er interessene deres, da? Utover eldstes kosmetikk?
![]() |
#9 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!Her slår det også an med ting som kanskje ikke er direkte godteri, men som de ikke får så ofte ellers. Rett i koppen kakao (eller supper, for den del), nudler, tyggis. Turmat, og dra på tur i nærområdet? Frø til å plante i hagen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Semiaktiv
![]() Sv: Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!Gaming, fotball (to av dem), sirkus (den tredje), sånt som er litt vanskelig å stappe i et egg.
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!Kule fotballskjorter, kort, plakater? Gavekort på noen nye spill? Popfigurer? Nytt sjongleringsutstyr? Zipline i hagen? Slakk line? Hengekøyer til hele gjengen?
![]() |
#12 |
Semiaktiv
![]() Sv: Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!Takk! Mange gode tips! Mye av det har vi selvsagt, men flere av forslagene er aktuelle.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!Fine sitteunderlag i ull. Kid har halv pris tror jeg?
![]() |
#15 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!Gavekort på steam, Spotify el., ideal og sweeden deksel, hydroflasker.
![]() |
![]() |
#16 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!Jeg har også planer om litt ekstra i påskeegget i år, og la blant annet inn en diger bestilling på Coolstuff i går. Jeg vet med sikkerhet at denne mini-sukkerspinnmaskinen vil få frøkna til å juble. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Semiaktiv
Jeg setter fortsatt min lit til Nille.
![]() |
#18 |
This is normal!
|
![]() Sv: Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!Jeg tror jeg så ganske store egg på Obs i går. Nå angrer jeg på at jeg ikke tok med.
![]() |
![]() |
#19 |
Semiaktiv
Sukkerspinnmaskin er ikke så aktuelt her (de er ikke så glad i det), men hadde glemt coolstuff, der er det jo mye potensielt påskeeggfyll. Som f.eks disse:
![]() |
#20 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!Min Coop Extra har digre.
![]() |
|
|