Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Besteforeldre som ikke forstår grenser

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-20, 16:54   #10
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Vi har besteforeldre langt unna stort sett, bare ett sett i nærheten (mannen har skilte foreldre). De som bor nærmest er også yngst, 60 og 63, og ikke umiddelbart i risikosonen så vidt jeg kan bedømme, men vi har ikke møtt dem hittil i hvert fall. I så fall blir det utendørs og med 1 meters avstand. Jeg skjønner godt at det er slitsomt, Cumulus, men hvis de besøker dere i hagen og holder avstand er det vel ikke noe i veien for å ta en kaffekopp og at de evt. har med noe hvis du er redd for å smitte dem med noe du har lagd? Det hadde jeg ikke nølt med, det er bare tett på og inn i huset jeg er skeptisk til. Og i Oslo78 og en del andres tilfeller hadde jeg valgt annerledes.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.