Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Mikkeline vinterdress

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-07, 18:16   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mikkeline vinterdress

Den hørte jeg nylig mye positivt om og ikke er den så dyr heller.

Noen her som har erfaring med den?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 19:14   #2
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mikkeline vinterdress

Har hatt MikkLine dresser til begge ungene i vinter oghar vært veldig fornøyd.
W har ikke slitt eller revet hull i sin!
Har ikke helt bestemt meg for hva det blir i vinter, men W må ha en todelt dress.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 19:15   #3
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vurderer den til 2-åringen.
Til 5-åringen har jeg allerde kjøpt en Reimadress på salg.

Gammel 04-08-07, 19:44   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vurderte det til prinsen. Synes den er litt stiv, men den ser ok ut synes jeg også. Fine farger også!

Forøvrig har mamma kommet 1/3 på kofta til storebror - det ble fin fargekombinasjon altså! *digresjon*

Gammel 04-08-07, 19:56   #5
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Det finnes flere typer Mikk-line. En har utagbart for og en fast. De har også en i cordurastoff.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 20:04   #6
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Forøvrig har mamma kommet 1/3 på kofta til storebror - det ble fin fargekombinasjon altså! *digresjon*

Gammel 04-08-07, 20:05   #7
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bundbury, her.

Det finnes flere typer Mikk-line. En har utagbart for og en fast. De har også en i cordurastoff.

Hva er anbefalt da?

TTH og Reima er jo også alternativer.

Gammel 04-08-07, 21:52   #8
Maz
Pauset

Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Mange sverger til uttagbart for, jeg er ikke så glad i det fordi det ikke er glatt og derved vanskeligere å ta på selv. Jeg likte veldig godt dressen i cordura. Med lite snø er det fantastisk med en nesten uslitelig dress. Reima tåler ikke barfrost og vilter lek.

Jeg synes den så våt ut noen ganger, men det var i ytterstoffet.

Gammel 04-08-07, 21:54   #9
Maz
Pauset

Standard

I vår kom dressene kjempesent pga arbeidskonflikt der de produseres. Hjemmesidene er fremdeles under oppdatering. Et halvår er vel lenge synes jeg......

Jeg tror mikk-line sliter jeg, tror jeg kjøper noe annet i år.

Gammel 05-08-07, 00:33   #10
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Har hatt Mikkline til mine to yngste og er veldig godt fornyød med den, ytterdressen er lett og god og ullfleecen inni super både i ytterdressen og alene.
Det eneste jeg har hatt å utsette på denne er halsen, liker ikke at glidelåsen går helt opp, synes det kan gnage på små haker, særlig om de sikler litt.
Mulig dette er forbedret siden jeg kjøpte denne dressen

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 09:04   #11
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

turbo har hatt 2 mikkline dresser. Myke gode dresser. Ikke ble hn våt og ikke ble den slitt.
Noe reima tec dressen han hadde ble etter 5 timer ute første gang i bruk..

Har hatt mikkline vinterbukse og , og det en den enste han ville ha brukt. For eks den fra lindex som vi hadde som reserve ville han ikke bruke for den svar stiv og tykk

De dressene vi hadde var ikke løs for i, for det liker jeg ikke. var med fast for

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:55.