Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Retningslinjer for sosialt samvær nå

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-20, 17:14   #1
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Vi har ikke møtt noen innendørs siden dette startet, men jeg tenker at to hustander som møtes må være greit, om det er 4 eller 8 personer er ikke så relevant, da man kan anta at de i en husstand har samme smitte vel? Vi har møtt noen naboer og venner utendørs på grilling i skogen og slikt.

Gammel 13-04-20, 18:49   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Vi har ikke møtt noen innendørs siden dette startet, men jeg tenker at to hustander som møtes må være greit, om det er 4 eller 8 personer er ikke så relevant, da man kan anta at de i en husstand har samme smitte vel? Vi har møtt noen naboer og venner utendørs på grilling i skogen og slikt.

Ja og tja, tenker jeg. Hvis det er 8 som møtes, må det jo være rom til at det kan være to meter mellom alle fra ulik husstand. Og 8 er jo dobbelt så mange smittepunkter som fire, da - selv om det er den samme smitten fra samme husstand.

Jeg tenker at å være sammen ute, er greiere, fordi det er mye mer plass og mye mer luft.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-20, 20:40   #3
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Vi er verdens kjipeste foreldre for tiden. Datter forstod hvorfor i starten, men nå er det over en mnd siden hun har møtt kjæresten, og vi innser at det er i strengeste laget sammenlignet med det jeg bla leser her.
Mitt argument er jo at han bor eitt annet fylke, og det har vært godtatt hittil, men nå har hans mor sagt at hun gjerne vil ha besøk neste helg.
Ville dere ha latt en 17- åring ta tog til en by en times tid unna for å besøke kjæreste nå? Hun har vært fantastisk flink hele denne tiden, ikke vært i butikker eller hos andre folk, kun truffet en venn når de har gått tur med hundene sammen.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-20, 20:48   #4
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Vi er verdens kjipeste foreldre for tiden. Datter forstod hvorfor i starten, men nå er det over en mnd siden hun har møtt kjæresten, og vi innser at det er i strengeste laget sammenlignet med det jeg bla leser her.
Mitt argument er jo at han bor eitt annet fylke, og det har vært godtatt hittil, men nå har hans mor sagt at hun gjerne vil ha besøk neste helg.
Ville dere ha latt en 17- åring ta tog til en by en times tid unna for å besøke kjæreste nå? Hun har vært fantastisk flink hele denne tiden, ikke vært i butikker eller hos andre folk, kun truffet en venn når de har gått tur med hundene sammen.

Jeg tror jeg hadde latt henne dra. Man kan leve lenger med strenge tiltak om familien fungerer og da må man svelge noen kameler og inngå noen kompromiss.
Lillesøster og jeg tok båt til en begravelse. Spritet og satt med god avstand på båten og kjøpte billetter på app.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-20, 21:00   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde ikke vært noe gira på den togturen. Jeg hadde valgt å kjøre ungen min hvis det var oss.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-20, 19:02   #6
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Litt seint svar herfra.
Guttungens kjæreste bor flere timer unna, dog i samme fylke. De har ikke truffet hverandre siden vinterferien. Alle planlagte treff røyk med koronarestriksjonene. Og å reise med buss er jo ikke helt bra heller. Nå glapp jeg til slutt ut at besøk av kjæresten, eller det å reise til henne er i orden for meg. Men hennes foreldre er strengere, foreløpig, så turtelduene må vente ennå en stund. Det er ikke påvist smitte i hennes kommune, så de vil vel fortsette å ha det slik.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:25.