|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nåVi har ikke møtt noen innendørs siden dette startet, men jeg tenker at to hustander som møtes må være greit, om det er 4 eller 8 personer er ikke så relevant, da man kan anta at de i en husstand har samme smitte vel? Vi har møtt noen naboer og venner utendørs på grilling i skogen og slikt.
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå
Ja og tja, tenker jeg. Hvis det er 8 som møtes, må det jo være rom til at det kan være to meter mellom alle fra ulik husstand. Og 8 er jo dobbelt så mange smittepunkter som fire, da - selv om det er den samme smitten fra samme husstand.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nåVi er verdens kjipeste foreldre for tiden. Datter forstod hvorfor i starten, men nå er det over en mnd siden hun har møtt kjæresten, og vi innser at det er i strengeste laget sammenlignet med det jeg bla leser her.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Jeg tror jeg hadde latt henne dra. Man kan leve lenger med strenge tiltak om familien fungerer og da må man svelge noen kameler og inngå noen kompromiss.
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Jeg hadde ikke vært noe gira på den togturen. Jeg hadde valgt å kjøre ungen min hvis det var oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
WF: Sausnebbet
|
Litt seint svar herfra. |
![]() |
![]() |
![]() |
|