Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Korona - smittesporingsapp

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-20, 20:47   #11
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korona - smittesporingsapp

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Det er ikke en snøballs sjanse i helvete at jeg laster ned en sporingsapp, selv om formålet bak er fornuftig.

Da regner jeg med at det er ganske mange helt "vanlige" apper du ikke bruker. Og at du ikke har aktivert "Find my iPhone" hvis du har iPhone.

Jeg kommer til å laste den ned, vel vitende om at alt man gir fra seg av data om seg selv vil kunne misbrukes. Jeg tror de aller fleste av oss har en nettprofil som sier mye om hvem man er som person, også når det gjelder hva man ikke har registrert av informasjon.

Det å ikke være bruker av sosiale medier, eller ha en tilstedeværelse på nett, er også informasjon. Og en hver endring i nettbruk eller endring i hva man registrerer er noe som kan samles inn og brukes.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:17.