Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Hva slags drivhus skal jeg ha?

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-20, 22:38   #2
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags drivhus skal jeg ha?

Jeg var der du er forrige uke og i mellomtiden har jeg funnetto drivhusgrupper på Facebook.
Og begynt å grave ut tomten min. Det er litt forskjellig å tenke på. Glass er penest men ikke mest holdbart. Skal du bruke det til noe om vinteren? Det spiller inn på gulv og plater. Og da bør du kanskje ha tilgang til strøm. Skal du se det fra huset? Det er jo helt nydelig med et med svarte eller grønne profiler og glass. Hvis du skal sitte inni tenker jeg ca 10 m2 minimum? Jeg var heldig og fikk et gratis i fanget forrige helg. Så jeg må bare jobbe med det jeg har fått. Som jeg ikke vet helt hva er.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:10.