|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kidnappingssaken
Det tenker jeg også.
![]() |
#82 |
ctrl+z
|
![]() Sv: KidnappingssakenHagen får min eksmann til å fremstå som raus.
![]() |
#83 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: KidnappingssakenEktepakten og endringen i den er virkelig ikke noe god karakterskussmål nei. Er det vanlig at slike dokumenter er offentlige? Kan hvem som helst få innsyn i andre menneskers ektepakter? Eller dreier det seg om noe som er lekket til pressen? Spør på generelt grunnlag, det er ganske inngripende innsyn i personlige forhold synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fra Brønnøysundregistrene: |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Klar
|
Det er tinglyst to ektepakter for ekteparet, begge i forrige århundre. Det kan i tillegg finnes ikke-tinglyste ektepakter som gjør disse to helt eller delvis ugyldige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: KidnappingssakenJeg tror ikke man kan lese innholdet i en tinglyst ektepakt sånn helt uten videre. Men det finnes et register som sier noe om at det finnes en tinglyst ektepakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Jeg er enig. Men at han også tror at han kan komme seg unna? Dårlig business case spør du meg....
![]() |
|
|