Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilere

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-07, 13:08   #1
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilere

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Jeg hadde stort utbytte av å begynne på enern igjen etter å ha fullført sjuern, jeg oppdager så mye nytt og så mye som jeg ikke trodde var viktig for handlinga den gang, men som var det likevel.

Ja, sånn gjør jeg det og.

"The little creature" var Voldemorts sjel. Det var i hvertfall det jeg tenkte umiddelbart og siden.

Og jeg fortsetter og bruker spoilertagen, siden det tross alt står i overskriften at vi gjør det.

Gammel 05-08-07, 13:11   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilere

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Og jeg fortsetter og bruker spoilertagen, siden det tross alt står i overskriften at vi gjør det.

Overskriften sier at det er spoilere i tråden, ikke at disse er tagget. Benmurphy startet tråden før boken var i bokhandelen, det var vel derfor han tagget alle spoilerne (og for at de som ville, skulle kunne lese/skrive underveis i boken), men jeg er enig med Teofelia i at det ikke er nødvendig. (Og i alle fall ikke når overskriften advarer.)

Svar

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:21.