Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-20, 09:43   #1
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Fraråder de reise utenfor regionen?

Jeg fant ikke det på FHI sin side om fritidsreiser. De ber en redusere fritidsreiser og unngå rundreiser. Ellers legge opp resie og opphold så en ikke bidrar til smittespredning.

https://www.fhi.no/nyheter/2020/rad-...fra-21.-april/

Gammel 04-05-20, 09:48   #2
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg fant ikke det på FHI sin side om fritidsreiser. De ber en redusere fritidsreiser og unngå rundreiser. Ellers legge opp resie og opphold så en ikke bidrar til smittespredning.

https://www.fhi.no/nyheter/2020/rad-...fra-21.-april/

Ja, det er det jeg også har fått med meg.

Gammel 04-05-20, 10:15   #3
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, det er det jeg også har fått med meg.

Når det er sagt så synes jeg det er vanskelig å følge med i alle endringer. Jeg forsøker skjerme meg ved ikke å lese nyheter hele tiden. Jeg gjorde det i starten, det ble for overveldende. Nå følger med på stutus og endringer uten å gå i dypden på annet enn det jeg trenger for tiden. Det blir en del det også, men ikke alt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:17.