|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?Island har åpnet opp for sine innbyggere for å reise til Færøyene og Grønland, jeg håper Norge er neste som står for tur, vi ønsker oss feriebesøk av familie som bor på Island. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?Det foregår nok en større diplomatisk forhandling om turisme. Er landenes registrering til å stole på, er det sant at spanske kysten og øyene har mye lavere smitte enn innlandet, og vil Norge utveksle turister med disse landene. Og så tror jeg ikke mange land ønsker svenskene velkomne. Jeg ser ikke for meg at SAS og Norwegian flyr som normalt med kun nordmenn tur retur. Tyskland er rause, de har liten smitte, mange landsmenn med feriehus langs Middelhavet og et helsevesen som har kapasitet til gjester. De har allerede tatt i mot italienere.
![]() |
#3 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?
Men selv om Island skulle åpne, må de jo fortsatt sitte 10 dager i karantene når de kommer pga de norske reglene. For meg ville det gjort at det ikke var verdt turen.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?
Ja, slik det ser ut nå så vil det jo ikke være noen vits. Men leser nå at innen 15. juni vil regjeringen vurdere om det kan åpnes for fritidsreisende fra Norden, så jeg har ikke gitt opp alt håp. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|