|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Den ultimate turjakka, da?Jeg har en Norrøna Trollveggen dri3 som har vært med på mange lange turer. Akkurat den modellen selges nok ikke lenger, jeg kjøpte den for 3 år siden, men Norrøna har en ny utgave av den, i tillegg til mange andre. Veldig fornøyd med min, og kommer nok til å ha den i mange år til.
![]() |
#2 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Den ultimate turjakka, da?
Jeg har nettopp kjøpt meg Norrøna Trollveggen, og det er mitt beste kjøp på lenge. Fantastisk isolerende i surt vær med vind, og i tillegg er den pustende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
Den er vel verdt pengene, ja. Jeg bruker min hele året.
![]() |
#4 |
Rastløs dagdrømmer
|
Noterer meg Norrøna. Takk for tips!
Takk for tips! Den Bergans-jakka er bare vannavvisende, ser jeg. Jeg må nok ha en som er vanntett.
![]() |
|
|