|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Donald Trump
Det er stor U og stor S og stor T også. |
![]() |
![]() |
#62 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Donald TrumpAnbefaler alle å se siste episoden til John Oliver med Last Week Tonight, sesong 7, episode 9 - han gir en ganske så god (og humoristisk og skremmende) analyse av hvordan Donnie fortsatt tas på alvor av en stor gruppe amerikanere.
#63 |
TittelTøs
|
#66 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Donald TrumpTrump takler ikke at tidligere president Bush opofordrer til samhold. Bush var nemlig frekk nok til ikke å si noe mens saken mot DT pågikk. Hvor selvsentrert er det mulig å bli? |
![]() |
![]() |
#68 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Donald TrumpUkens galskap:
#69 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Donald TrumpDeter utrolig skremmende.Nato og FN next. Og opptøyer og snart kommer en eller annen forrykt maga-er til å gå løs på mediene..
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#70 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Donald TrumpJa, hva skal man si.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 01-06-20 kl 13:21. |
![]() |
![]() |
#71 |
Fola Blakken
|
Det går innpå meg også. Jeg er skrekkslagen over det som skjer. Min onkel i Florida, som mener at Obama er en kommunistisk muslim, er selvsagt begeistret for trump. Heldigvis ikke hele den amerikanske slekten min kokokreisi, for siste melding fra Cousin Andrea var: The president is a disgrace to mankind.
![]() |
#72 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Donald TrumpJeg har begynt å rapportere tweeten til Trump, det skal jeg gjøre hver gang jeg leser noe som truer raser og folkegrupper.
#73 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Trump har nå oppfordret dem til å slå hardt ned på demonstrasjonene og sette demonstrantene i fengsel. Gjør de ikke det vil de bli sett på som idioter. Vi vet jo alle hvem som blir sett på som idiot.
#75 |
Tidsklemma
|
Jeg blir bare mer og mer skremt. Han klarer ikke på noen som helst måte å være en leder. Være samlende og lytte til folket. Han fyrer jo bare oppunder og skaper enda mer uro. Jeg klarer ikke se hvordan dette skal ende bra.
#76 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Donald TrumpJeg tror ikke det kommer til å ende bra.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#77 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Donald TrumpFår bare håpe at dette gjør at han ikke blir valgt til ny periode.....
#78 |
Tatt på
|
![]() Sv: Donald TrumpJeg er stygt redd for at de som allerede støtter ham kommer til å strømme til for å stemme på han. Så gjenstår det å se om de som ikke stemmer på han kommer til å stemme. Jeg håper de også mobiliserer ved valget.
#79 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Donald TrumpJeg håper bare at mange ser at han ikke er en president for alle, og at de er plassert i de riktige statene. Håper også at fornuftige republikanere tar til vettet - hvis ikke.....
#80 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Donald TrumpMan blir jo faktisk redd. Mannen fremstår mer og mer som gal despot for hver dag som går. Hva har USA gjort?!
![]() |
|
|