Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Ny laptop. Hjelp?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-07, 00:46   #5
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny laptop. Hjelp?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Til "normalt bruk", dvs ikke så mye nedlasting av filer, filmer, musikk ol, så er vel denne greo.
Man får jo større langringsplass, hurtigere pc og bedre grafikk og lyd bla hvis man legger litt mer i. Men alt i alt så er vel denne ok??

Ja, jeg tror jeg stikker og kjøper den tomorrow.

Men pokker, altså.
Gubben hadde, før jeg flyttet inn her, fått kombinert modem/router (ZyXEL Prestige 600 Series) av Telenor. (Jeg får ikke til å "kompatiblere" min router på dette faenskapet her. Han MÅ ha fått feil....Men kjekt med 4 porter...)
Jeg kjøpte et nettverkskort, er bare slik du kan "dytte" inn. Men ikke faen om jeg får det kompitabelt. (Kan være noe feil med kortet jeg kjøpte)

Yskjyll all banninga...:

Hva gjør jeg galt?

Kan jeg ta med meg modemet/routeren på Elkjøp og få dem til å gjøre læppen kompitabelt med den?
Eller vil det "kræsje" hjemme da?

Tenkte å smile pent å få litt "ekstraservice", men da må de vel ha passord og alt det der til den stasjonære hjemme?
Altså at den går på begge?

Det viktigste er at læppen "kommuniserer med" modemet/routeren, trådløst, uten at den stasjonære ikke får kontakt. :dum:

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:27.