Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Gaustatoppen, hvor krevende?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-20, 11:25   #33
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaustatoppen, hvor krevende?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg er enig i dette, men hvis den turen er krevende, hva er Besseggen da?

Omtrent det samme? Jeg har ikke gått den. Men det er jo litt samme forutsetninger: været kan skifte fort, du må ha forberedt deg med godt nok utstyr og være obs på at man ikke bare kan strolle opp. Mye stein som man blir sliten av å gå på. Turen er vel lenger, men i vanskelighetsgrad omtrent det samme, kanskje.

Edit: ser at den også er merket som krevende: https://ut.no/turforslag/114842/over-besseggen

Jeg tror DNT tolker krevende på en annen måte enn andre. Jeg tror altså ikke de mener krevende som i vanskelig. Men som i at du må ha planlagt litt.

Sist redigert av Tallulah : 06-06-20 kl 11:31.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:46.