Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Dere har sikkert noe nytt å fortelle meg

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-06, 22:39   #10
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere har sikkert noe nytt å fortelle meg

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg har hoppet i fallskjerm.

Det hadde jeg aldri turt, eller jo jeg kunne gjort det dersom noen bare hadde pakket meg opp i fly og kastet meg ut av flyet med en fallskjerm på ryggen. Men bare tanken på å sitte i flyet se ut av det og vite at jeg skulle hoppe ut gir meg kalde føtter. :grøss:

Carolin; er ghost wispers et spill, en film eller en serie på TV. Jeg begynner jo å skjønne at jeg er litt på bærtur når det gjelder disse tingene men, men. Jeg ser jo stort sett aldri på TV. Bare tirsdager og fredager.

Beauche; mitt eneste forhold til malaria er fra Dynastiet, hvor kjæresten til Alexis ligger alene en eller annen plass og kjemper mot døden. Rett meg om jeg tar feil, men jeg innbiller meg at det var Dynastiet og han der mørke, arrete kjæresten med den hese stemmen.
Uansett, var det sånn det var for deg også?

Liven; godt jobbet

Elin; det er ikke lenge til jul, har du begynt på pakkene da?

Ryli og Skilpadda; hva er egentlig deres definisjon av felles og separat økonomi. Har dere felles bankkonto og kort til kontoen begge to når dere har felles? Blir det i såfall ikke litt krangling av sånt også da. Jeg mener, Ryli, blir du ikke litt sur om hun har tatt av deres felles penger for ørtende gangen for å kjøpe seg nye bukser eller enda en time hos frisøren?

Ellers kan jeg med stolthet nevne at jeg har lagd seks brød og tre karamellpuddinger i ettermiddag

Mani er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:20.