Re: Skal alle her ha norgesferie i sommer?
Opprinnelig lagt inn av Novla, her.
Vi vurderer bilferie, med innlagte besøk hos besteforeldre i Vesterålen og på Sunnmøre. Om vi ikke kan bo hos besteforeldrene er det kanskje mulig å bo på hotell i nærheten og få til korte treff, men i så fall tenker jeg vi blir færre dager på hvert sted, og heller gjør litt mer av selve kjøreturen, og ser om vi finner noen interessante steder å tilbringe en dag eller to underveis.
Jeg blir superstressa av å ikke kunne planlegge. 
Vi begynner så smått å lande ferieplanene nå. Vi skal som sagt besøke familiene i hhv. Vesterålen og på Sunnmøre, og så prøver vi å gjøre litt ut av turen underveis. Planen nå er først en uke i Vesterålen, så blir mamma og samboeren med oss et stykke på veien videre sørover. Kjører først til Bodø, og så bruker vi et par dager på å kjøre kystveien sørover. Kjører inn i landet når vi nærmer oss Namsskogan, bruker en dag i familieparken der, og så tar vi et par dager i Trondheim før vi kjører til Sunnmøre. Etter en uke der tar vi hurtigruta nordover til Bodø, og så kjører vi hjem derfra.
Begynner faktisk å glede meg, når jeg nå er kommet over skuffelsen over å ikke få reise til mitt elskede UK.